התחזה לנהג מונית ואנס בליינית שחזרה ממסיבת פורים

בת 23 שנאנסה פעמיים ע"י תושב מזרח י-ם (28), נהג "מונית" שתפסה לאחר מסיבת פורים: "נלחצתי שיביא אותי לחברים שלו"
ציון חן |

לפני כשבועיים נאנסה בחורה בתחפושת הפורים שלה ברחוב ראשי בת"א, דרך מנחם בגין. הנהג, שהטעה את הבחורה לחשוב שהוא נהג מונית שיסיע אותה לביתה באזור רחוב המסגר, עצר את הרכב בצידי הכביש, הסיט את הוילונות, כיבה את האורות ואנס אותה פעמיים.

חלקים מהעדות שלה הותרו לפרסום, וניתן להבין מעט מהגיהנום שחווה קורבן האונס. "ואז התחלתי להילחץ ממש", מתארת הנאנסת בעדותה במשטרה, "כי לא ידעתי לאן זה יוביל? אם הוא ירביץ לי? ידקור אותי? יביא אותי לחברים שלו? לא ידעתי מה הוא רוצה? לשכב איתי? אם הוא ירביץ לי? ידקור אותי וינסה לקבור אותי? הייתי בחוסר שליטה…"

הארוע הקשה הזה החל סמוך לשעה 23:00, כאשר הבחורה יצאה ממסיבת פורים בגני התערוכה בעיר. היא הבחינה ברכב המיניבוס של האנס, וטעתה לחשוב שהוא מונית. כששאלה אותו האם הוא נהג מונית, הטעה אותה האנס והשיב בחיוב. השניים אפילו סיכמו על מחיר של 40 שקלים. כבר בנסיעה החל האנס לבקש ממנה להוריד את המעיל, אך הבחורה טענה שקר לה. סמוך מאוד לביתה, כשהבחורה כבר התחילה לנשום לרווחה, עצר האנס את הרכב בצידי רחוב בגין.

האנס חזר וביקש מהבחורה שתוריד את המעיל על מנת שהוא יראה את התחפושת, אך זאת שוב סירבה. אז הוא קם לעברה נעמד מעליה ושאל אותה האם היא מפחדת והיא השיבה לו בחיוב. אף על פי כן, ביקש ממנה האנס שוב לראות את התחפושת שלה. "בשל חששה, הסיטה הנאנסת את מעילה… אז שלח האנס את ידו ונגע לה בחזה ואילו היא נרתעת לאחור. ומבקשת ממנו 'תפסיק בבקשה. אני מפחדת. די בבקשה די', אך האנס אומר לה לא לפחד ומנסה להרגיע אותה", תיארו גורמי החקירה.

האנס לא התייחס לתחינותיה של הבחורה שנלחמה איתו, וניסתה להתנגד למשיכות חולצתה וחזייתה מעליה. היא ניסתה כל דרך להימלט ועוד ניסתה להציע לו לצאת ממלכודת הרכב לרחוב והציעה לו לעלות איתה הבית, אך הוא אמר לה "אני לא מאמין לך. את עובדת עלי". האנס דחף את הבחורה למושב האחורי, וקרע את בגדיה מעליה. כיבה את אורות הרכב הפנימיים, סגר את הוילונות ואנס אותה פעם אחר פעם, תוך שהוא אומר "פעם שניה יהיה יותר טוב".

בסוף האונס הוא הציע לשלם והיא סירבה. הוא איפשר לה להתלבש ולצאת, ועם יציאתה היא הזעיקה את המשטרה והתקשרה לאחותה חברתה, ובן-דודה. לשוטרים שהגיעו היא הראתה את המקום בו חנה הרכב. בבדיקתה בביה"ח נמצאו שאריות DNA של האנס.

בחקירתו סיפר האנס כי לקח את הבחורה שהיתה שיכורה טרמפ, ועשה לה טובה. הוא הכחיש קיום יחסי מין ולא ידע להסביר את הימצאות ה-DNA שלו. לטענתו היא בכלל התפרעה לו ברכב, והוא בעצם חגר אותה בכוח, וכשיצאה הוא ירק עליה מעצבים, ולא יותר מזה. שלושה ימים לאחר האונס, הוא נעצר והוא מצוי עדיין במעצר, עד להחלטה אחרת.
_________________________

גל שר טוב עו”ד פלילי ותעבורה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות