המשטרה החלה לחלק דו"חות על הפרת תקנות הקורונה

במהלך סוף השבוע החלה משטרת ישראל לפעול למען קיום תקנות ההפרדה, פיזרה התקהלויות ואף סגרה בית בושת
מעיין לביא |
ישראלים בפארק בנתניה במהלך השבת. צילום: פלאש 90

במהלך סוף השבוע, לאחר אישור הממשלה של התקנות החדשות, ביקרו שוטרי משטרת ישראל בבתי עסק ובבתי מבודדים, והורו על פיזור קהל בפארקים ובחופי הים. צריך לציין כי מרבית התושבים ובתי העסק הקפידו על קיום ההוראות כלשונן, אולם במקרים בהם זיהו השוטרים הפרות או התעלמות מההנחיות – פעלה המשטרה לפיזור המתקהלים.

חוף הים בתל אביב בשעות הבוקר. צילום: פלאש 90

בשל מזג האויר החורפי בשעות הבוקר, אזורי הפארקים וחופי הים היו יחסית ריקים, אולם ככל שמזג האויר השתפר ונהיה נוח כך יצאו יותר אזרחים לפארקים ולחופי הים, וכוחות השיטור והפיקוח העירוני מצאו את עצמם עוברים וכורזים לאזרחים להתפזר לביתם.

במהלך סוף השבוע הנוכחי החלו השוטרים גם ברישום דו״חות על הפרות חריגות בניגוד לצו. עד שבת בצהריים נרשמו 17 דו״חות. בנוסף, עד כה נפתחו 117 תיקים פליליים הקשורים להפרות הבידוד, וכן נפתחו 18 חקירות נוספות בגין מקרים שונים של הפצת מידע כוזב.

מדי יום מבקרים השוטרים אצל אלפי מחויבי בידוד, כדי לוודא כי הם נשמעים להנחיות. עד כה בוקרו כ-12,000 מחויבי בידוד ברחבי הארץ. המשטרה סגרה עד כה 18 בתי עסק באמצעות צווים בגין הפרת ההנחיות באופן בוטה.

בראשון לציון סגרו כוחות שיטור בית בושת, לאחר שנצפו על ידי הפקחים והשוטרים 6 לקוחות מחוץ למקום ובתוך המקום נמצאו 5 נשים בזנות ו-3 גברים שישבו באותו חדר, כולם פוזרו והמשטרה תמשיך במישור הפלילי ואילו הפקחים העבירו דיווח לרישוי עסקים.

_______________________

אובדן הכנסה בעקבות וירוס הקורונה
מאות בעלי עסקים קטנים ובינוניים מוצאים עצמם מתמודדים עם אבדן הכנסה עצום בשבועות האחרונים, השאלה אם יש את מי לתבוע וכיצד לעשות את זה היא שאלה שיש להפנות לעורכי דין העוסקים בתחום בלבד, מצורף קישור לקבוצת וואטסאפ בניהולו של עורך הדין דודי רד בה תוכלו לקבל מענה ראשוני לשאלות בתחום אובדן הכנסה בעקבות וירוס הקורונה

מצטרפים לקבוצה בלחיצה כאן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות