חצי מהצעירים בישראל התנסו בנהיגה ללא רשיון

כך עולה ממחקר חדש של עמותת "אור ירוק", הלוחמת בתאונות הדרכים
מעיין לביא |
צילום: פלאש 90

אוכלוסיית הצעירים (15-24), היא אחת האוכלוסיות הפגיעות ביותר במדינת ישראל מתאונות דרכים, יחד עם קשישים וילדים: אחת הסיבות המרכזיות היא היעדר הניסיון של הנהגים הצעירים וחוסר יכולתם להתמודד עם סיטואציות חדשות ומסוכנות בכביש. לכן, תקופת הליווי הקבועה בחוק היא חשובה וקריטית כי היא מאפשרת לצעירים ללמוד מנהג ותיק ולצבור מעט ניסיון.

מחקר חדש ורחב היקף של עמותת אור ירוק חושף כי כל צעיר שני (50%) מודה כי נהג לפחות פעם אחת באופנוע או ברכב ללא רישיון. המחקר כלל כ-50 אלף תלמידי כיתות י"א שהשתתפו בתכנית "סינמה דרייב", שמפעילה עמותת אור ירוק, בשיתוף משרד החינוך, בבתי הספר בארץ.

מנתוני המחקר עולה כי בני נוער רבים לא רואים בנהיגה תחת השפע אלכוהול, במהירות מופרזת, ללא חגורת בטיחות או שליחת הודעות במהלך נהיגה – מעשה מסוכן.

 

קבלת דו"ח מהירות ממצלמה? יתכן ואפשר לבטל אותו!
לבחינת סיכויי מחיקת הדוח יש למלא השאלון 

[gravityform id="2" title="false" description="false" ajax="true"]

 

 

 

___________________

עו"ד מירב שאולי מור

עו"ד מירב שאולי מור למדה משפטים באנגליה והתמחתה בדיני נזיקין אצל כב' השופט דן-מור. מאז היא מטפלת בתיקי נזיקין גדולים ומורכבים ומלווה את הנפגעים לכל אורך התביעה. סיימה הכשרה באנטומיה ופיזיולוגיה בסמינר הקיבוצים, דבר המקנה לה את היכולת להסתכל על התיק גם מהפן הרפואי ולבחון את סיכויי הצלחתו. משרד עורכי הדין המוביל בבעלות עורכת הדין מירב שאולי-מור הינו משרד ותיק ומנוסה לנזיקין ואזרחי על כל ענפיו, ובהם: פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, פיצויים לנפגעי תאונות עבודה, ייצוג חולים מול משרד הבריאות, טיפול בתיקי רשלנות רפואית, ייצוג בוועדות המוסד לביטוח לאומי, פיצויים אזרחיים לנפגעי עבירה, צוואות, ירושות, גישורים משפחתיים, מקרקעין, ייצוג תובעים מול חברות הביטוח ועוד, תוך הפגנת שירות מקצועי ואישי המהווה פלטפורמה למצוינות וסיפורי הצלחה משפטיים רבים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות