המחלקה היעודית ברמב״ם קלטה חולי קורונה ראשונים

מערכת הבריאות נערכת בכל רחבי הארץ לטיפול במשבר הקורונה; המחלקה המיוחדת ברמב"ם החלה לפעול
ציון חן, רונן לוי |
רמבם מערכת ניטור מרחוק על חולי קורונה
מערכת הניטור מרחוק של מאושפזי הקורונה, רמב"ם

מחלקת הקורונה הייעודית והמבודדת ברמב״ם, שנבנתה לקליטת 30 מטופלים, קלטה בשני בערב את המטופל הראשון במתכונת של מחלקה ייעודית. מדובר בחולה בן 40 מאזור השרון, במצב קל, שהגיע באמבולנס והלך על רגליו לחדרו.

המחלקה מתוכננת לקלוט בימים הקרובים חולים נוספים במתכונת של מחלקת אשפוז עם 2-4 חולים בחדר, ושני חדרים שמיועדים לטיפול בחולים מונשמים – שינוי לעומת תפיסת האשפוז בחדרים מבודדים לחולים בודדים. ההכנה כוללת גם היערכות לקליטת יולדות וילדים אם יידרש.

המטופל השני, בן 73, מחיפה, היה החולה הראשון שחובר למערכת ניטור גופני מרחוק – באמצעות מדבקה אלחוטית, כדי לנטר את המדדים החיוניים שלו שיועברו לחדר הבקרה.

עידכון מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה: הגבר בן ה-47, שהובא למרכז הרפואי עם תסמינים חיוביים של מחלת הקורונה, ואשר אושפז ב-24 השעות האחרונות בחדר לחץ שלילי ביחידה לטיפול נמרץ כללי, הועבר למרכז הרפואי רמב"ם, להמשך טיפול בתנאים אופטימליים, המאפשרים את המשך אישפוזו. מצבו מוגדר קל. יצוין כי הגבר ("חולה מס' 27") הועבר ע"י מד"א בשעת לילה מאוחרת, תוך הקפדה מדוקדקת של הנחיות משרד הבריאות.

______________________________

אובדן הכנסה בעקבות וירוס הקורונה
מאות בעלי עסקים קטנים ובינוניים מוצאים עצמם מתמודדים עם אבדן הכנסה עצום בשבועות האחרונים, השאלה אם יש את מי לתבוע וכיצד לעשות את זה היא שאלה שיש להפנות לעורכי דין העוסקים בתחום בלבד, מצורף קישור לקבוצת וואטסאפ בניהולו של עורך הדין דודי רד בה תוכלו לקבל מענה ראשוני לשאלות בתחום אובדן הכנסה בעקבות וירוס הקורונה

מצטרפים לקבוצה בלחיצה כאן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות