הוד השרון: גבר רצח את בתו התינוקת, וניסה לרצוח גם את אחותה בת ה-3 ואת אשתו

טרגדיה מזעזעת: לאחר שניסה לרצוח את משפחתו, פצע האב את עצמו כדי "לנסות להתאבד" אולם נפצע באורח קל בלבד
רונן לוי |
כוחות ההצלה והמשטרה מחוץ לבית בו אירעה הטרגדיה. מתוך וידאו של דוברות מד"א

טרגדיה בהוד השרון: גבר, בשנות השלושים לחייו, דקר הבוקר למוות את בתו הפעוטה בת העשרה חודשים וכן את בתו בת השלוש ואת אשתו, שנפצעו באורח קשה ובינוני. לאחר מכן, ניסה הגבר לשים קץ לחייו, אולם פצע את עצמו באורח קל בלבד. במשטרה בודקים את הרקע למקרה.

הבוקר, קצת לפני השעה 8, התקבל מקרובת משפחה דיווח על אירוע אלימות בבית בהוד השרון. אנשי מד"א שהגיעו למקום ביחד עם השוטרים הבחינו כבר בחצר הבית באם המשפחה, בת ה-36, שוכבת והסבא מחזיק את הנכדה בת ה-3 ומבקש מהכוחות לסייע לה. בתוך הבית היו הגבר בן ה-33 שהיה פצוע באורח קל והתינוקת במצב אנוש.

חובש רפואת חירום על אופנוע של מד"א, עידו שיף, סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה. בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה, פראמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה, הביאו אלי ילדה כבת 3 בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים. באחד החדרים בבית ראיתי את הפעוטה שהיתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה והיא פונתה ראשונה במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך. דקות בודדות לאחר מכן, האישה והילדה שנפצעו באורח קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל".

התינוקת הובהלה כאמור לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותה. גם הילדה בת השלוש והאב פונו לבית החולים מאיר, והאם הובהלה במצב קשה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה משם נמסר כי היא נדקרה בצוואר ומצבה קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייה.

ד"ר איילת שלז מבית החולים מאיר, שטיפלה בפעוטה שמתה מפצעיה ובילדה בת ה-3, אמרה: "התינוקת הגיעה במצב קשה עם פצעי דקירה בבית החזה ובצוואר. היא הגיעה למעשה בלי סימני חיים, כשהיא מונשמת, ונעשו מאמצי החייאה. לצערנו היא נפטרה במהלך הניתוח. הילדה השנייה הגיעה גם כן עם פצעי דקירה בבית החזה ובצוואר, היא כרגע מאושפזת בטיפול נמרץ ילדים".

במשטרת כפר סבא פתחו בחקירה של האירוע ממנה עלה כי למשפחה אין רקע של עבירות אלימות והם בודקים את המניע שהוביל את האב למעשה.. מפקד משטרת כפר סבא, סגן-ניצב יורם ברינה אמר: "שוטרים שומרים בבית החולים על האב. זה אירוע קשה, אנחנו בודקים את כל הכיוונים. אני יכול להגיד באופן ודאי שהמשפחה נורמטיבית, לא מוכרת לנו וגם לא לשירות הרווחה".

מפקד משטרת כפר סבא

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות