המלחמה בהסגת מקצוע עריכת הדין

פסק דין ניתן על ידי בימ"ש המחוזי בירושלים נגד חברת שחם הישגים בע"מ, שלטענת הלשכה נותנת ייעוץ והכוונה משפטיים ללקוחות בתחום הביטוח הלאומי בניגוד לחוק
רונן כהן |

הוועדה להגנת המקצוע בלשכת עורכי הדין, בראשותו של המשנה לראש הלשכה, עורך הדין יוסף ויצמן, הגישה תביעה למתן צו מניעה קבוע בבימ"ש המחוזי בירושלים נגד חברת שחם הישגים בע"מ (ת"א (י-ם) 16586-09-19). 

לטענת הלשכה, מדובר בחברה, הפועלת בדומה לחברות למימוש זכויות מול המוסד לביטוח לאומי. חקירה שבצעה הלשכה העלתה, כי החברה נותנת ייעוץ משפטי ללקוחות המבקשים למצות את זכויותיהם מול המוסד לביטוח לאומי.

הלשכה תבעה באמצעות עו"ד ערן זהר ממשרד עוה"ד עדני-זהר, כי יינתן צו מניעה, שיאסור על החברה לתת שירותים משפטיים, בפרט בתחום הביטוח הלאומי בהסתמך, בין היתר, על קביעותיו של פסק הדין של בית המשפט העליון שניתן בעניינה של לבנת פורן (ע"א 4223/12).

לבקשת הלשכה ניתן ביום 1.3.20 פס"ד בהעדר הגנה נגד הנתבעת, במסגרתו פסקה רשמת בימ"ש המחוזי, השופטת תמר בר-אשר, את הסעדים שהתבקשו בכתב התביעה, וכן חייבה את הנתבעת בתשלום הוצאות משפט בסך 4,800 ₪ ושכ"ט עו"ד בסך 6,265 ₪.

עו"ד יוסף ויצמן
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות