נפלה בבית קפה ותפוצה בלמעלה ממאה אלף שקלים

למעלה ממאה אלף שקלים, קיבלה תושבת השרון פיצוי מבית קפה, לאחר שנפלה ונפגעה ברגל. בתביעה אותה הגישה האישה, ציין עורך דין זילברמן דן, כי כתוצאה מהנפילה שארעה בעקבות רשלנות בית הקפה, נותרה האשה סובלת מנכות רפואית לצמיתות בשיעור 10%, על פי קביעת מומחה התביעה.
מעיין לביא |
תג נכה

מנגד הוגש לאחר הגשת כתב הגנה חוות דעתו הרפואית של מומחה הנתבעת, אשר קבע כי לא נותרה.
לאורך כך סיכמו הצדדים על העמדת הנכות בשיעור 5% צמיתה.
עוד על פי התביעה עלה כי האישה הגיעה לארוחה משותפת בבית הקפה ביחד עם בן זוגה לחיים ולאחר תום הארוחה, בעוד בן הזוג הסדיר את נושא התשלום, קמה האישה ממקומה בכדי לרדת מן המפלס בו ישבו למפלס המרכזי, דרך גרם מדרגות קטן. עוד לפני שהספיקה להתחיל את יציאתה מן המפלס בו שהתה, נתקלה היא עם רגלה השמאלית בבסיס אבן נמוך עד לכדי בלתי גלוי לעין, ארוך ומסוכן המצוי ליד אותו גרם מדרגות קטן, נפלה היא מטה למפלס המרכזי, תוך שהיא מסובבת את קרסול רגלה הימנית.
לאחר המקרה האישה נלקחה על ידו להסתכלות ראשונית בקופת החולים אליה היא משתייכת ונבדקה בתום בדיקה זו ולאור תלונותיה בדבר כאבים בקרסול רגלה והיא הופנתה להמשך בירור במיון אורתופדי, שם בתום בדיקה שכללה גם צילום רנטגן קרסול ימין, אשר פוענח בצורה שגויה, שוחררה לביתה עם חבישה אלסטית והמלצות למשככי כאבים וחופשת מחלה בת 5 ימים דרך רופא המשפחה.
כאשר כעבור מספר ימים לא חשה בכל שיפור במצב רגלה הפגועה, אלא ההפך הוא הנכון, פנתה למומחית בכירורגיה אורתופדית, במסגרת בדיקה זו אבחנה ד״ר כהן לכך שהלה עדיין סובלת בקרסולה הימיני מכאבים ומרגישות והופנתה לאולטרה סאונד שם נקבע כי קיים שבר עם איחוי חלקי והרופאה הורתה לה על המשך טיפולי פיזיותרפיה וכן על הפניה למכון אורתופדי להמשך טיפול.
מעבר לאותם כאבים והגבלה קלה בתפקוד היום יומי, לא נפגע כושר השתכרותה של האשה וזו חזרה זמן לא רב לאחר התאונה, אל מקום עבודתה.
מעבר לחוות הדעת הרפואית ביסס עו"ד זילברמן דן את טענות התביעה, גם על חוות דעת מקצועית של מהנדס בטיחות שקבע כי: "תאונת הנפילה ארעה עקב הימצאותו של מכשול נמוך במסלול ההליכה שבבית הקפה: שלוחת אבן אופקית על הרצפה. קיומו של מכשול זה עומד בניגוד לנדרש בתקנות התכנון והבניה. אילו השלוחה האופקית לא הייתה בולטת לתוך מסלול ההליכה, אזי סביר שהתאונה לא הייתה מתרחשת… הנהלת בית הקפה לא טרחה להציב במקום שלט המזהיר את האורחים מפני המכשלה הקיימת ברצפה".
בסופו של דבר, עו"ד זילברמן דן הגיע עם בית הקפה לפשרה לפיה ישולם לאישה סכום של 105 אלף שקלים ובית המשפט נתן להסכם זה תוקף של פסק דין.

 

עו"ד דן זילברמן

כבעלים ומייסד המשרד דואג עורך דין זילברמן לקחת חלק ישיר ואישי בכל הנעשה בתיקי המשרד על סניפיו (הרצליה, גדרה, ירושלים ומאור) ללא יוצא מן הכלל, ובפרט בתחום התמחותו העיקרי שהינו ליווי לקוחותינו בתביעות רשלנות רפואית, נזקי גוף ורכוש, תגמולי ביטוח, משרד הביטחון, תאונות דרכים / עבודה ומימוש זכויות רפואיות על כל המשתמע מכך.

___________________________________________________________________________

נפגעת בתאונת דרכים? אולי מגיע לך קנאביס רפואי

 

[gravityform id="8" title="false" description="false" ajax="true"]

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות