בלי רשיון על קטנוע גנוב

בחור בן 19 תושב אשדוד נעצר בערב יום שלישי השבוע, לאחר שמעולם לא הוציא רשיון נהיגה, אך נתפס רוכב על קטנוע גנוב, בלי קסדה, ועם קצת סמים בכיס
ציון חן |

הצעיר שנעצר אינו מוכר למשטרה, מאחר ואין לו עבר פלילי, אך מהגישה שלו הכוללת זלזול מלא בכל מרכיבי החוק, עושה רושם שהמשטרה עוד עשויה להיפגש איתו שוב בעתיד.

עם מעצרו ותחקורו הראשון ע"י השוטרים הוא הודה כי מעולם לא הוציא רשיון נהיגה, ואינו מוכן היה לומר, או אולי פשוט לא ידע, למי שייך הקטנוע. בנוגע לסמים שנמצאו עליו הוא הסביר שגם הוא מצא אותם.

סניגורו של הבחור טען בביהמש כי אין סיבה להחזיק בחור כה צעיר במעצר לראשונה בחייו כשמדובר במי שכל מה שנטען שעשה, כבר קרה. הוריו של הצעיר הגיעו לראות לראשונה בחייהם את בנם עצור בבית המשפט השלום באשקלון, והבהירו לשופט המעצרים משה הולצמן כי הם מבינים שהם אחראים וערבים לשחרורו של בנם למעצר מלא בבית המשפחה באשדוד.

המשטרה חישבה ומצאה כי היא צריכה עוד ארבעה ימי חקירה במהלכם יהיה הבחור כלוא, אך השופט חשב אחרת. "פעולות החקירה שנותרו אינן מצדיקות היעתרות למלוא התקופה המבוקשת", החליט השופט ואיפשר למשטרה לחקור אותו לעוד מספר שעות ספורות לאחר תום הדיון, וקבע שלאחר מכן הוא ישוחרר למעצר בית מלא של ארבעה ימים עם הוריו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות