צעיר שרב עם השכנים הזעיק את המשטרה שמצאה אצלו חממת קנאביס

חודש לפני גיוסו לצה"ל ושבוע לפני שהוא חוגג את יום הולדתו, נעצר בחור אשקלוני בעקבות מציאת חממת המריחואנה שלו שאותרה ע"י שוטרים שהוא עצמו הזעיק לביתו
ציון חן |

הרקע לאירוע היה טלפון של הבחור למשטרה בעקבות ריב שהיה לו עם שכנים, במסגרתו הוא חש מאוים. "בכניסה לבית הבחין השוטר בסימנים של עלי מריחואנה", מספר נציג המשטרה בביהמ"ש, "כאשר הגיע השוטר לחצר הבית, הוא הריח ריח חזק מאותם צמחים… הבחור ניסה למנוע מהשוטר כניסה למחסן תוך שהוא מציין כי הכניסה לא חוקית שכן אין לשוטר צו. השוטר השיב כי לא נדרש לו צו, שכן הבחור עצמו הכניס אותו למקום בעקבות קריאתו לשוטרים להגיע לביתו. בני משפחה ואנשים נוספים ניסו למנוע גם הם מהשוטר להיכנס, בסופו של דבר הבחור נעצר והשתילים נתפסו".

הבחור הצעיר שהוא ללא עבר פלילי, הודה בחקירתו במשטרה בגידול עציצי הקנאביס אשר הוסתרו מתחת לאוהל שבתוך מחסן הבניין. לטענתו, יש לו בעיות של כאבי רגליים והמריחואנה עוזרת לו להתגבר על הכאבים. הוא אף סיפר כי הגיש תביעה לביטוח הלאומי על הבעיות הרפואיות שהוא סובל מהן.

"הבחור טוען שגידל את הקנאביס לצריכה עצמית בלבד, אולם הדברים טעונים בדיקה", קבע השופט הבכיר חיים נחמיאס מהשלום אשקלון, והשאיר את הבחור כלוא לעוד שלושה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות