הוקמה הלהקה של מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין

עורכי דין זה לא רק ענייני חוק זה גם מוזיקה. עו"ד בנימין דקל, שמזה כעשר שנים, מחזיק משרד המתמחה בדיני משפחה וליטיגציה אזרחית, החליט שעורכי דין צריכים גם לדאוג לתחומי עניין אישיים והקים 'להקה' של מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין.
מעיין לביא |

מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, החליט להניף את הדגל בהרחבת הדעת ופיתוח תחומי עניין לעורכי הדין ובימים האחרונים לקח על עצמו עו"ד דקל, סגן יו"ר ועדת משפחה בלשכת עורכי הדין והקים את ״הלהקה של מחוז מרכז״. הלהקה תכלול בתחילה 2 הרכבים מוזיקליים. לדברי עו"ד דקל ההרשמה רק החלה ו"לשמחתנו קיבלנו פניות רבות של עורכי דין מוכשרים גם כבעלי מקצוע וגם כמוזיקאים חובבים, מכל הסוגים והמינים".

כעת קורא עו"ד דקל לכל מי שהמוזיקה בנפשו והוא מעוניין לקחת חלק בפרויקט של הלשכה מוזמן לפנות אליו בפרטי או לבר בלשכה בטלפון: 03-7759500. ההרשמה פתוחה לחברי כל המחוזות.


עו"ד דקל עשה את ההתמחות במוסד לביטוח לאומי – שם שימש כעורך דין בלשכה המשפטית במשרד הראשי ובמחוז תל אביב. לאחר ארבע שנים של עשייה ציבורית, החליט להגשים את חלומותיו בשוק הפרטי ובשנת 2009 פתח משרד פרטי. "אני אוכל, ישן ומתקלח עם התיקים שלי. עניינם של לקוחותיי הופכים לענייני האישי. עם זאת, ביכולתי לראות את התמונה בצורה אובייקטיבית בכל רגע נתון", העיד על עצמו עו"ד דקל.
מאז שפתח את המשרד שלו, עו"ד דקל, יועץ לקשישים בהתנדבות ביד ריבה – זרוע הייעוץ המשפטית לקשישים של יד שרה וכן הוא מטפל בתיקי פרו בונו רבים של פגיעה בילדים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות