השר ישראל כץ תוקף את בג"ץ בפתיחת ועידת המשפט

שר האוצר, הגיע להסכמות. צילום: יוסי זמיר. לשכת עורכי הדין

ועידת המשפט השביעית נפתחה הבוקר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל  בתל אביב, בהשתתפות מאות עורכי דין ובכירי עולם המשפט.
במושב הפתיחה תקף שר התחבורה ישראל את בג"ץ סביב עניין חברי הכנסת הערבים: "העברתי חוק שיחיד או סיעה שפותחים במרומז או במשתמע במאבק מזוין נגד מדינת ישראל לא יוכלו להיות בכנסת. לצערי בג"צ ביטל את פסילתה של חניון זועבי ובל"ד ועזמי בשארה. זו טעות. צריך קביעת כללים ברורים ומבוססים על חוקי יסוד של המדינה שמדברים על מדינה יהודית ודמוקרטית, מניעת טרור, מניעת הסתה, מאחר ובג"צ הוא חלק מהתהליך – האיזון הוא לא נכון. הכנסת תייצג את כל הציבורים,אבל במסגרת הכללים. צריך לקבוע כללים, צריך לקבוע חזון בכל התחומים. אתם מרכיב חשוב ביישום. כשיש לי יועצים משפטיים חזקים, אני יודע שאני יכול לעשות" .
השר כץ נשאל מי יהיה אחראי על העלות של הנמל בחיפה? ואמר: "הרפורמה בנמלים תהיה טובה למדינה, לאזרחי המדינה, לחברות הנמלים ולעובדים עצמם. אותו דבר ברכבת. הרפורמה בנמלים יצאה לדרך, והיא לא עולה לציבור כלום, רפורמה שיוצרת תחרות, יש גיוס הון מהשקעות זרות. התוצאה תהיה שהמדינה תהנה מסחר זול יותר, והעובדים יהיו במקום עבודה שעשרות שנים יוכל לכלכל את עצמו בלי להחזיק את היד על השלטר".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות