שחרור ממעצר בעבירה "מכוערת ובזויה"

אמרגן מוזיקה, נעצר בחשד שהציץ לשכנתו באמצעות מראה חד-כיוונית שהותקנה על הקיר המשותף. ביהמ"ש קיבל את נימוקי סניגורו עו"ד בנימין מלכא, ושחרר אותו למעצר בית
ציון חן |

תחת צו איסור פרסום שהוציא עו"ד בנימין מלכא על שמו של הלקוח שלו, אמרגן מוזיקה מתחום השירה הים-תיכונית, ניתן לפרסם כי האיש נעצר בחשד שעשה שימוש במראה חד-כיוונית, ובחריץ בקיר שהוסתר באמצעות תריס בביתו. זאת על מנת להציץ לדיירת המתגוררת בדירה הסמוכה אליו וחולקת איתו קיר משותף.

מפרטי החקירה עולה כי האמרגן המתגורר יחד עם אמו, נעצר בעקבות תלונתה של הדיירת, שהיא למעשה שוכרת של יחידת דיור צמודה, השייכת לאמרגן ואמו.
בעקבות הפסקת חשמל שהיתה בדירת השוכרת, היא הבחינה בקרן אור קטנה שבוקעת מקיר המטבח שלה. כשהתקרבה, היא הבחינה כי מדובר במה שנראה כמין חריץ הצצה בין שתי הדירות.

הדיירת התלוננה על כך במשטרה, והשוטרים אשר הגיעו אל בית האמרגן, הופתעו לגלות גם כי המראה המותקנת על הקיר המשותף לדירות, היא למעשה מראה חד-כיוונית, באמצעותה ניתן לצפות בנעשה בדירת הדיירת מבית האמרגן.

סניגורו של האמרגן, עו"ד מלכא טען, כי מדובר בעלילה על רקע רצונה של הדיירת להפר את החוזה בין הצדדים, וכי המראה והחריץ היו קיימים בבית עוד קודם כניסת הלקוח שלו לגור בנכס. האמרגן אף מסר למשטרה את המחשבים שלו והטלפון, על מנת שיראו כי הוא לא חטא בדבר. "מדובר במעצר ראווה. אילו האיש לא היה דמות מוכרת, לא היינו כאן היום", טען עו"ד בנימין מלכא.

המשטרה מצידה ביקשה להאריך את מעצרו של האמרגן בחמישה ימים, אך השופטת ענת יהב מהשלום תל אביב, קיבלה את עמדתו של עו"ד מלכא, והסכימה לשחרר את הלקוח שלו למעצר בית על אף היותה של העבירה "מכוערת ובזויה", כדברי השופטת.

עו"ד בנימין מלכא

לעו״ד בנימין מלכא ניסיון רב בתחומי במשפט הפלילי, הצבאי, התעבורה וסכסוכים אזרחיים, וכן, הופעות רבות בבתי משפט, בכל הערכאות לרבות בבית המשפט העליון. עו"ד מלכא ניהל תיקים של עתירה לבג"צ וכן, עתירות מנהליות בבית המשפט המחוזיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות