דור שני לזנות: אם שעסקה בזנות סירסרה גם בשתי בנותיה

לא יאמן, אם מירושלים, סירסרה לזנות בשתי בנותיה בנות 19 ו-21, כאשר אחת מהן היתה עוד נערה כאשר אימה החלה לסרסר בה
אייל חן |

היום פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד האם בת ה-41 בגין סרסרות בשתי הבנות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שמרית וולף, במשך לפחות כשנה עסקו שתי בנותיה של הנאשמת בזנות, תוך שהאם ידעה אודות עיסוקן ואף שהתה עימן בדירה בעת ביצוע המעשים. הנאשמת עצמה ובנותיה נהגו לעסוק בזנות במקומות שונים וכן בדירה בה התגוררו יחד.

על פי כתב האישום האם קיבלה סכומי כסף מבנותיה בעד מעשה זנות. במהלך התקופה הרלוונטית נהגה הנאשמת לבקש מהבנות כספים מיוזמתה, בטענה כי אין לה כסף, תוך שהיא נוהגת להחביא מהן כסף אשר ברשותה.

עו"ד אמיר ברכה

עו"ד אמיר ברכה מומחה לפלילים מסביר "בכתב האישום על פניו נשמע סיפור מזעזע, אך עם זאת, מנסיוני כעו"ד אני יכול לומר שלא מעט כתבי אישום מוגשים בקול תרועה רמה ומסתיימים בקול דממה דקה.
לכן, בטרם נמהר להסיק מסקנות יש להמתין ולראות כיצד התיק יתפתח." עוד הוסיף עו"ד ברכה "לחילופין, באם יתברר כי אכן יש דברים בגו מדובר במעשים שהעונש בגינם יכול להגיע לכדי שנות מאסר לא מעטות, והכל בהתאם לנסיבות המקרה.נכתב כי ״במעשיה המתוארים לעיל, קיבלה הנאשמת ביודעין מה שניתן בעד מעשה זנות של ביתה הבגירה וכן קיבלה ביודעין מה שניתן בעד מעשה זנות של ביתה השנייה שהייתה קטינה בעת ביצוע המעשים״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות