"זו שנה משנת חיים מבחינתי"

לעו"ד לילך יחזקאל  ניסיון רב בתחום הנזיקין. בתחילת דרכה עבדה במשרדים מובילים של עורכי דין בתחום הנזיקין ועד לאחרונה  ניהלה תיקי נזיקין בחברת ביטוח. במהלך השנים צברה ניסיון רב ובשנה האחרונה יצאה לשוק הפרטי וייסדה את המשרד, בראשו היא עומדת.
נוני סנדלר |

אי אפשר לפספס את האור שמקיף את עו"ד לילך יחזקאל ואת העיניים הנוצצות כשהיא מדברת על הדרך שעברה בשנה האחרונה, היציאה לעצמאות, האירוסין והחתונה הקרבה, כל אלה משווים לקול שלה ניגון של שירה,עו"ד יחזקאל עוסקת בתחום הרחב החוסה תחת מטריית דיני הנזיקין.  תביעות ביטוח, תביעות לביטוח לאומי, ייצוג בוועדות ביטוח לאומי, אובדן כושר עבודה, תאונות עבודה, תאונות דרכים,  תאונות אישיות, תביעות לנזקי גוף,  תאונות תלמידים, תביעות בגין רשלנות ועד לנשיכת כלב

כמו כן, מוסמכת, עורכת הדין יחזקאל, מטעם משרד המשפטים לערוך ייפוי כוח מתמשך ובעלת תואר שני במשפטים.

למה בחרת ללכת ללמוד משפטים?

"מאז ומתמיד כאב לי לראות שנעשה עוול לאנשים. זה מה שהניע אותי בעצם ללמוד משפטים ולהתמחות דווקא בתחום הנזיקין והביטוח הלאומי. למרבה הצער, הייתי עדה למקרים בהם אנשים שאינם מיוצגים נתקלו בשוקת שבורה ועל אף זכאותם הברורה, נענו בשלילה או שקיבלו החלטה הרומסת את זכויותיהם".

כלומר, העיסוק שלך הוא בייצוג נפגעים ומימוש זכויותיהם

"תמיד ידעתי שארצה לייצג תובעים. כבר בזמן הלימודים התחלתי לעבוד במשרד נזיקין ולאחר הסמכתי, עבדתי כעו"ד במשרד נזיקין. השנים בהם עבדתי 'בצד השני', כלומר ניהלתי תיקים בחברות הביטוח, אך הגבירו את השאיפה שלי לייצג תובעים", אומרת עו"ד  יחזקאל.

"זו השליחות שלי. אני אוהבת מאוד את העבודה שלי ואני מרגישה שאני עוזרת לאנשים, בין אם לקבל את הזכויות המגיעות להם ובין אם לקבל פיצוי כספי עבור הנזק שנגרם להם.

תחום הנזיקין הוא מורכב ביותר ומצריך מומחיות. רבים אינם מודעים כלל לזכויות שלהם, מחמיצים את ההזדמנות לממש את זכותם ולקבל את המגיע להם על פי חוק  וזה מצער.

 

מה שאת אומרת, זה שרבים מחמיצים את זכויותיהם בגלל חוסר ידע

"כפי שציינתי כבר, הייתי מספר שנים בצד הנתבע. אני בוחרת להתייחס דווקא למוסדות המדינה, כמו ביטוח לאומי, מקרים בהם התובע את זכויותיו מאוכזב, בלשון המעטה, לנוכח המאבק שהוא צריך לנהל.  נתקלתי במקרים בהם תובעים, הזכאים לפיצוי מגיעים ללא ייצוג כלל ("אני לא צריך עו"ד…"), או,  שהגיעו  ללא ייצוג הולם – כאשר עורך הדין אינו מומחה בנזיקין. הצד הנתבע, במקרה זה הביטוח הלאומי, מנצל מצב זה עד תום ומדירים את התובע מזכויותיו החוקיות", קובעת עו"ד יחזקאל.

"אני מציעה  לכל אדם שנגרם לו נזק כלשהו, בין אם גופני או נפשי, ישיר או עקיף,   לפנות לעו"ד המתמחה בתחום הנזיקין בכדי למצות את הזכויות שלו. בתיקים כאלה אין סנטימנטים. הצד הנתבע מזהה חולשה, או חוסר ידע ומנצל זאת עד תום".

תגובות ברשת

היום התגובות ברשת הן מיידיות. הנה למשל שלוש תגובות:

"לילך עזרה לנו בצורה מדהימה כשבעלי הדירה שלנו עברו על החוק… היא תמכה בנו לאורך כל התהליך. מקצועית, אחראית ואמפתית. ממליץ בכל לב" (יניב).

"למרות המראה הצעיר של לילך, מדובר בעורכת דין מקצועית, אמינה, אנושית, שהפתיעה אותנו בידע הנרחב שלה…" (טלי ונילי).

"עורכת דין מהשורה הראשונה. עזרה לי בדיני חוזים על מנת לקבל את מה שמגיע לי על פי חוק. מאד סבלנית ומקסימה. תותחית על. תודה " (עומר).

 

שנה מרגשת של התחלות

"אני חברה בוועדת נזיקין במחוז מרכז, מתנדבת דרך החטיבה החברתית של לשכת עורכי הדין", מספרת  עו"ד יחזקאל.

"השנה היא שנה מרגשת במיוחד. מאז ותמיד ידעתי , כפי שציינתי קודם, שאפתח משרד המייצג תובעים.  אני מרגישה שייצוג נפגעים ובעזרה למימוש זכויותיהם יש בו  שליחות עצומה . אכן הגיע הרגע  לצאת לעצמאות והמשרד יצא לדרך. ובשבוע הבא אנשא לאהובי יבגני!", מספרת לילך בהתרגשות.

ומאיתנו, בהצלחה ומזל טוב!

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות