נרצח נער בן 17 במהלך חיסול בין עבריינים

יוסי ציצושווילי, נער בן 17 תלמיד תיכון בכיתה י״ ב בנהריה נרצח במה שנראה במהלך חיסול בין עבריינים הערכה כי הנער נקלע במקרה לקוו הירי והוא לא היה היעד לחיסול
אייל חן |

הירי בוצע אתמול בערב במרכז העיר נהריה בצומת הרחובות ויצמן ו געתון הירי בוצע לעבר שניים כאשר הוא הוצא לעיני עוברי אורח רבים. צוותים של מגן דוד אדום העניקו טיפול מציל חיים בשני הנפגעים שנפצעו קשה ופינו אותם לבית החולים בנהריה. חובש מדא דוד וקנין סיפר:״ כשהגעתי למקום ראיתי את שני הפצועים שוכבים בהכרה כשהם סובלים מפצעי ירי. הענקנו להם טיפול שכלל חבישות ועצירת דימומים והם פונו במצב קשה״
הנער הוכנס מייד לחדר הטראומה בבית החולים ואחר כך הועבר לחדר הניתוח בנסיון לייצב את מצבו לאחר שנפגע בחזה ובעמוד השדרה אולם לפנות בוקר נקבע מותו של הנער בבית החולים.

הבוקר הוציאה עיריית נהריה הודעה מיוחדת בעקבות רצח הנער:
״עיריית נהריה כואבת את מותו של אבי ציצושווילי, תלמיד כיתה י"ב בתיכון שחקים בעיר, בנו של עובד העירייה יוסי ציצושווילי, לאחר שנפגע אמש אנושות מירי בעיר.
אנו מחבקים את המשפחה היקרה בשעתה הקשה.
טרם נקבע מועד להלוויה.״

משטרת מחוז חוף פתחה בחקירת הרצח. כבר בשעות הערב המשטרה סגרה את זירת הרצח היא אספה ממצאים רבים ובכלל זה צילומי מצלמות אבטחה מבתי כפוסק בכל האזור. לפי הערכה ראשונית של המשטרה הרצח בוצע במסגרת מלחמת כנופיות פשע בעיר וככל הנראה הנער לא היה היעד לחיסול.

 

עורכי הדין ורד כהן ורענן בר–און, ממשרד בר–און, כהן, עורכי–דין, המדורג כמשרד מוביל בישראל בעריכת דין, ובכלל כך בתחום הליטיגציה הנזיקית, מסבירים :
"למשפחת המנוח עומדת הזכות לתבוע את הנזקים שנגרמו בשמו של עזבון המנוח ובשמו של כל מי שנגרם לו נזק כתוצאה מהמעשה הנפשע. זאת, לרבות בגין נכות נפשית שנותרה אצל קרובי המשפחה של הנפגע כתוצאה מהעבירה.במקרה של תביעה אזרחית לקבלת פיצויים – הנתבעים יכולים להיות לא רק הפוגעים עצמם, אלא גם כל מי שאיפשר את הפגיעה. בתיקים בהם טיפל משרדנו עלה בידינו לחייב בתשלום פיצויים נכבדים מאוד גם את אותם גורמים שבהתרשלותם אפשרו את קרות הפגיעה." עוד הוסיפו עורכי הדין "תביעה אזרחית כזו יכולה להתקיים גם במקרים בהם ההליך הפלילי הסתיים בזיכוי הנאשם, הואיל ורמת ההוכחה הדרושה בהליך האזרחי נמוכה לאין ערוך מהפלילי."

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות