מסתערבי משמר הגבול סיכלו הלילה 2 הברחות סמים

המשטרה מגבירה את פעילותה לסיכול הברחות סמים בגבול ישראל מצרים לאחר שבחודשים האחרונים נרשמת עליה בניסיונות ההברחה דרך הגבול הדרומי
אייל חן |

המשטרה מגבירה את פעילותה לסיכול הברחות הסמים בגבול ישראל מצרים לאחר שבחודשים האחרונים נרשמת עליה בניסיונות ההברחה דרך הגבול הדרומי. בשל כך החליטו במשטרה להפעיל שתי יחידות עלית של המשטרה בלחימה בגבול הדרומי נגד הברחות הסמים ונגד כנופיות המבריחים. שתי היחידות: המסתערבים של מג"ב, ויחידת מג"ן של המחוז הדרומי פעילות היחידות מתבצעת בשיתוף כוחות צה"ל ותוך הפעלת יכולות מודיעיניות ומבצעיות מתקדמות.

הלילה נערכו עשרות לוחמי המסתערבים של מג"ב בסיוע צה"ל ב-2 מוקדים בגבול ישראל מצרים בכדי למנוע ולסכל הברחות סמים.
במהלך הפעילות שכללה הסתערבות בשטח, תצפיות, צלפים וכוחות לתגובה מהירה הבחינו הלוחמים בשני ניסיונות הברחה שהתרחשו במקביל במרחק של כ- 600 מטרים האחד מהשני.
בשני הניסיונות הגיעו עשרות מבריחים מצרים מצוידים בסולמות שאפשרו את השלכת חבילות הסמים לצידו הישראלי של גדר הגבול כאשר אל מוקד ההברחה הראשון הגיעו 2 רכבי שטח ישראלים ובהם מספר חשודים, המבריחים הישראלים שתכננו לקחת את חבילות הסמים שהושלכו ובמוקד השני הגיע רכב ישראלי אחד.
בפעילות הצליחו המסתערבים לסכל את שתי ההברחות, לעצור את אחד מכלי הרכב ששימשו את המבריחים הישראלים ולהביא לתפיסת כ- 300 ק"ג חשיש ומריחואנה.

"אומנם נערכו בכוחות גדולים אך לא צפינו שנפעל אל מול שתי הברחות שהתבצעו בעת ובעונה אחת במרחק של מאות מטרים האחת מהשניה. בזכות תושיית הלוחמים והאמצעים שהיו לרשותינו עמדנו במשימה והצלחנו לסכל את שתי ההברחות." סיפר סגן ניצב י' מפקד יחידת המסתערבים של מג"ב הפועלת בדרום.
בסרטון של הפעילות נראים המבריחים ממצרים מגיעים לגדר ומבצעים בעזרת סולמות את ההברחה כשהצד השני המתינו המבריחים הישראלים.
בחודשים האחרונים הצליחו במשטרה לסכל מספר הברחות סמים דרך הגבול המצרי לישראל אולם ההערכות הן כי נרשמת עליה בהברחות סמים דרך הגבול הדרומי בין היתר בשל הלחץ המופעל בתוך ישראל על מעבדות ההידרו הפועלות בבתים ושטחים חקלאיים פתוחים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות