כתב אישום נגד חמישה בגין מעורבות ורצח עד מדינה

לאחר שנים רבות בחו"ל, עד המדינה באסל עאסי, חוסל בכפר ברא מיד לאחר חזרתו לארץ, במה שנראה תוכנית מתוכננת מראש
אייל חן |
רצח עד מדינה

כך עולה מכתב אישום שהוגש היום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד טארק דאוד, בן ה-24, בילאל נזאל בן ה-26, חודיפה דאוד בן ה-32 מכפר ברא וסמי עראר בן -23 מג'לג'וליה בגין רצח בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע. עבדללה רשק, בן ה-37 ממזרח ירושלים מואשם בסיוע לרצח וקשירת קשר לביצוע פשע.

עאסי שהיה 'חייל' בארגון פשע מהגדולים בישראל, הפך לפני כ-15 שנים לעד מדינה. היה זה עאסי שפנה מיוזמתו לאחר שנעצר והציע להפוך לעד מדינה, עאסי בזמן שהיה סוכן, תיעד עבירות סחיטה וביים עסקאות סמים ובתמורה קיבל כסף וסגירת תיקים. לאחר העדות בשל האיומים הוא יצא לחו"ל ובאחרונה החליט לחזור לכפר ברא. במשטרה עד היום לא יודעים האם הרצח ארע על רקע סכסוך אישי או עדותו נגד ארגון הפשיעה.

על פי כתב האישום שהוגש בין כל הנאשמים קיימת היכרות מוקדמת ושניים מהם, האחים טארק וחודיפה, הינם אחייניו של עאסי שנרצח. לאחר שעאסי חזר ארצה הוא גר גם בשטחי הרשות בקלקיליה והנאשמים קשרו קשר להמית אותו שם. כל ארבעת הנאשמים עברו לשטח הרשות ברכב מסוג איסוזו ורכב סקודה ותיכננו לרצוח אותו שם, אולם בשלב מסויים אחד מהם אמר כי בשעות הערב הוא עתיד להסיע את עאסי מביתו בקלקיליה לביתו בכפר ברא ואז הוחלט כי ירצחו אותו בעת שאחיינו חודיפה יסיעו לכפר ברא.

טארק, בילאל וסמי הצטיידו באקדח טעון, תחמושת ובכובעים ולפני הגעתם לכפר ברא, עצרו בצד הדרך והדביקו סרט הדבקה על שתי ספרות בלוחית הרישוי של רכב האיסוזו, על מנת לטשטש את זהותו. השלושה המשיכו בנסיעתם לכיוון כפר ברא, כשטארק החמוש באקדח, ישב במושב האחורי הימני, סמי ישב במושב האחורי השמאלי, ובילאל נהג ברכב האיסוזו לאחר שהניח סירנה על גג הרכב. בהמשך בנקודה הסמוכה לכפר ברא, פנו השלושה לדרך עפר, עצרו את רכב האיסוזו בצד הדרך וארבו לעאסי.

כעבור חצי שעה כאשר אחיינו הסיע אותו לכפר ברא עבר עאסי לשבת במושב האחורי, הם חלפו על פני נקודת המארב והשלושה החלו לעקוב אחרי הרכב ובו עאסי משהגיע לכפר ברא, עקפו השלושה את הרכב חסמו את דרכו ונעצרו. חודיפה בלם ופגע ברכב בו נסעו השלושה ושני כלי הרכב המשיכו בנסיעה איטית, מרחק קצר, עד שהיו מקבילים וקרובים זה לזה. בשלב זה, פתח טארק את החלון הימני האחורי של רכב האיסוזו, שלף את האקדח וירה, מספר יריות, לעבר החלק האחורי של הרכב בו ישב המנוח. חודיפה יצא בריצה מהרכב לעבר השדה הסמוך, טארק יצא מהרכב והמשיך לירות מספר יריות לעבר המנוח בעדו יושב ברכב ששת הכדורים שפגעו בו בפלג גופו העליון גרמו למותו.
לאחר הרצח, הם נמלטו מהמקום ויום למחרת נסע סמי לחבר בהוד השרון שם השאיר את הרכב. וכעבור יומיים לקח סמי את רכב האיסוזו ונסע לקלקיליה, שם תיקן את הרכב במטרה להעלים את סימני הפגיעה שנגרמו בזמן הרצח.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות