עצור שהודה בחבלה בכוונה מחמירה ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני

ביהמ"ש המחוזי בחיפה קיבל את עמדת הסנגור, עו״ד מיכאל כרמל, והורה על שחרורו אבשלום שוריק, הנאשם בתקיפת שכנו על רקע סכסוך חנייה
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, זיו אריאלי, שיחרר את אבשלום שוריק למעצר בית באיזוק אלקטרוני, זאת למרות שהודה בחבלה בכוונה מחמירה, ולאחר דיון במהלכו נבחנה בקשה לעיון חוזר בתנאי מעצרו של שוריק. בכך קיבל ביהמ"ש את עמדת סנגורו של שוריק, עו"ד מיכאל כרמל, שטען כי ניתן לשחררו תחת פיקוח.

שוריק נאשם בחבלה בכוונה מחמירה לאחר ויכוח שהתגלע בין בת זוגו לבין שכן בנוגע לחניה סמוך לביתם. לפי כתב האישום, כשעה לאחר הוויכוח, הבחין שוריק בשכן, יצא מרכבו, שלף חפץ חד ודקר אותו פעמיים, אחת בחזה ואחת במותן השמאלית. המתלונן התמוטט במקום ונזקק לטיפול רפואי דחוף.

עו"ד מיכאל כרמל
עו"ד מיכאל כרמל. ביהמ"ש קיבל את עמדתו

ראיות לכאורה

בשלב מוקדם יותר, נקבע כי בידי המדינה ראיות לכאורה להוכחת האישום נגד שוריק, והוא נשלח למעצר עד תום ההליכים. עם זאת, הסנגור עו״ד מיכאל כרמל טען כי חל שינוי במצב המשפטי בעקבות תיקון כתב האישום והודאתו.

השופט אריאלי שקיבל את בקשת עו״ד כרמל הדגיש בהחלטתו, את חומרת המעשים המיוחסים לשוריק, אך ציין גם את הזמן הניכר שעבר מאז מעצרו ואת העובדה כי שוריק הודה במעשים במסגרת כתב אישום מתוקן.

בסיכומו של דבר השופט אריאלי קבע כי ניתן להמיר את המעצר הממשי במעצר בית באיזוק אלקטרוני, בכפוף לתנאים מחמירים שנקבעו בהחלטה. השופט התרשם לחיוב מהמפקחים המוצעים, אשר לדעתו יכולים לפקח על שוריק בצורה אפקטיבית.

___________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט זיו אריאלי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות