צפו: תושב יפו שודד שרשרת מעוברת אורח

כתב אישום הוגש בעניינו של החשוד, 29, ולפיו הוא ביצע את המעשה כשהוא רכוב על קורקינט חשמלי ובסמוך לצומת מרומזר תלש את השרשרת מצווארה של אישה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב יפו בן 29, אשר תלש שרשראות מצווארה של הולכת רגל. על פי כתב האישום, בצהרי היום, חשוד רכוב על קורקינט חשמלי, נסע במהירות ברמזור ליד הולכת רגל אשר המתינה במעבר חצייה ברחוב אליפלט, תלש בכוח מצווארה שתי שרשראות תוך שהוא גורם לה לפציעה ונמלט מהמקום.

רוכב אופנוע שהיה סמוך למקום החל במרדף אחר החשוד אך זה הצליח להימלט אך הפיל מפתח מכיסו.

שוטרי תחנת יפו הגיעו מיד עם קבלת הדיווח, למקום והחלו בפעולות חקירה ובאיסוף ממצאים. במהלך החקירה השוטרים הצליחו לגלות את זהות החשוד אשר עפ"י החשד מעורב בעוד מספר אירועים בעלי דפוס פעולה דומה ועצרו אותו לחקירה בתחנת יפו.

החשוד תושב יפו בן 29 לאורך כל החקירה שתק ולא שיתף פעולה אך הממצאים והראיות שנאספו על ידי החוקרים והמפתח שנפל מכיסו של החשוד אשר השוטרים פתחו בעזרתו את בית החשוד, דבר המחזק את הראיות.
בסיומה של החקירה, לאחר ביסוס תשתית הראייתית, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצר עד תום הליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות