הרצח במגדל הצעירים: צעק "תוריד הנשק" ואז נורה

כתב אישום הוגשה לביהמ"ש המחוזי בת"א נגד בר אסור, 25 מת"א, וזאת בגין רצח דניאל אמינוב ז"ל לפני כחודש במגדל הצעירים בתל אביב
אייל חן |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד בר אסור, 25 מתל אביב, לאחר שרצח בדירתו את דניאל אמינוב ז"ל והכה את חברתו הקטינה לאחר שזאת צעקה לעברו אחרי הירי: 'מה אתה עושה?'.

מכתב האישום עולה כי אסור התגורר עם זוגתו בבניין "מגדלי הצעירים" והחזיק ברישיון כדין באקדח חצי אוטומטי, מתוקף תפקידו כמאבטח. המנוח, דניאל אמינוב ז"ל הועסק כפקיד קבלה בבניין, החל מיום 15.03.23 ועד ליום 31.12.23. בינו לבין אסור ז"ל ובת זוגתו שררו יחסי חברות.

לפני כשלושה שבועות, שהה אסור עם זוגתו בדירה. סמוך לשעה 13:45, הגיע המנוח לדירה לשם בילוי חברתי משותף, ובשעה 14:50, הגיעה לדירה גם חברתו של המנוח, קטינה בת 15. במהלך שהותם בדירה, שאפו הנוכחים, מעת לעת, "גז צחוק" וחלקם צרכו סמים. בשלב מסוים, התפתח דין ודברים בין אסור לבין המנוח וחברתו הקטינה, על רקע השימוש שעשו השניים בטלפונים הסלולריים שברשותם. סמוך לאחר מכן, שלף אסור את האקדח אותו החזיק בדירה וכיוונו לעבר המנוח, תוך שהוא אומר לו: "מה אתה עושה מה אתה עושה?". המנוח נעמד, הניף ידיו קדימה בתנועת התגוננות וצעק לעבר הנאשם: "תוריד את הנשק". אסור ירה לעבר פלג גופו העליון של המנוח ארבע יריות, מהן קליע שחדר דרך אצבעות ידו אל החזה שלו וגרם למותו.

"מה אתה עושה?"

מיד לאחר מכן, צעקה הקטינה לעבר אסור "מה אתה עושה?" וזה בתגובה כיוון את האקדח לראשה תוך שהוא אומר לה: "תסתמי את הפה יא בת זונה". אסור החל לתקוף את הקטינה והכה בראשה באמצעות האקדח, כאשר היא מנסה להתגונן. אסור המשיך והכה את הקטינה באמצעות ידיו בכל חלקי גופה, עד אשר נהדף על ידי בת זוגתו אל מחוץ לדירה.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של אסור עד תום ההליכים. בבקשת המעצר ציינה כי "התנהלותו האלימה של המשיב כמתואר, יחד עם העובדה שהמשיב עשה שימוש באקדח אותו הוא מחזיק ברישיון כדין מתוקף תפקידו כמאבטח והתנהגותו הפזיזה עם האקדח בתום האירוע – כל אלה מעידים כאלף עדים על מסוכנותו המובהקת והמופלגת של המשיב ועל דפוסיו האלימים, חסרי עכבות ומעצורים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות