בעל חנות סירב לרכוש אופניים גנובים וחנות הוצתה

יזהר ביילין, בן 45 מת"א, הוא הנאשם באירוע ההצתה. לפי המשטרה, אף שהיה אמור לשהות במעצר בית, הוא הגיע לחנות האופניים לפנות בוקר והצית אותה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד יזהר בייליין, תושב תל אביב, בן 45, אשר הצית חנות אופניים במרכז תל אביב, רק בגלל שבעל החנות סירב לקנות ממנו אופניים גנובים. בזמן שהצית את החנות היה אמור בכלל לשהות במעצר בית.

לפני מספר שבועות, הגיע הנאשם לחנות האופניים ברחוב בר כוכבא בתל אביב, עם זוג אופניים גנובים וביקש למכור לו אותם, בעל החנות סירב ובילין שכעס עליו החליט באותו לילה להצית כליל את החנות. הוא הגיע בשעה 4 לפנות בוקר והצית את מחסן הפלסטיק באמצעות דבר מה הנחזה להיות מצית. הוא נשאר במקום מספר דקות על מנת לוודא כי האש אוחזת במחסן ואז התרחק מהמקום.

עבר פלילי עשיר

כעבור מספר דקות שב הנאשם למחסן כשהוא אוחז בידו פיסת בד. הוא הניח את הבד על מקור האש ומיד בסמוך לכך הצית את הבד באמצעות דבר מה הנחזה להיות מצית, וזאת על מנת להגביר את השריפה גם הפעם, הנאשם המתין בסמיכות לחנות כשתי דקות נוספות על מנת לוודא שהאש אוחזת במחסן ובחנות והחל להתרחק מהמקום, אולם כעבור זמן קצר שב לחנות והשליך למקור האש צמיג גומי האת על מנת להגביר את השריפה.

הנאשם עזב את החנות רק לאחר שוידא שהאש אחזה במחסן ובחנות והשריפה התפשטה בהתאם לתוכניתו וכתוצאה ממעשי הנאשם המחסן נשרף כליל, השריפה התפשטה לעבר החנות ונגרמו לחנות נזקי פיח ושריפה. בנוסף הקומות העליונות של בניין המגורים ניזוקו מהשריפה.

לביילין, ששמר על זכות השתיקה לאורך כל החקירה, עבר פלילי עשיר ביותר. לחובתו 21 הרשעות קודמות בגין עבירות רכוש ואלימות והוא ריצה מספר רב של מאסרים בפועל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות