בן 16 חשוד: ניהל רשת לסחר בנשק וסמים

היחידה המרכזית של ת"א הודיעה לבית המשפט על כוונתה להעמיד לדין את הקטין בחשד שביצע עסקאות לסחר בסמים ונשק דרך היישומון טלגרם
נעמה כהן |
עמוד הטלגרם של הנער החשוד בסחר בסמים. צילום: דוברות המשטרה

היחידה המרכזית של מחוז ת"א עצרה נער בן 16 החשוד בניהול רשת של סחר בנשק וסחר בסמים- נגד הנער הוגשה הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה בימ"ר ת"א, במהלכה עלה חשד כי הנער בן 16 ממרכז הארץ, ביצע לכאורה עסקאות נשק וסמים, תוך שהוא מתעד את עצמו עם הסמים והנשק.

המשטרה הצליחה לגבש תשתית ראייתית, באמצעות מגוון אמצעים טכנולוגים שהצביעו על חשד כי הקטין ניהל רשת לסחר בסמים, כאשר הוא מוכר סמים ללקוחות ברשת החברתית טלגרם ואף ניסה למכור נשק.

עמוד הטלגרם של הנער החשוד בסחר בסמים. צילום: דוברות המשטרה
תכתובות של הנער החשוד בסחר בסמים. צילום: דוברות המשטרה

בקשת מעצר

במהלך החקירה, התגלו תיעודים במכשיר הנייד של החשוד כשהוא מתעד עצמו אוחז באקדח ומבצע ירי. בנוסף, נמצאו תיעודים של החשוד עם כמויות גדולות של סמים ונהיגה ברכב ללא רישיון במהירות 180 קמ"ש.

עוד נמצאו במכשיר הנייד של החשוד, התכתבויות רבות המעידות לכאורה על ביצוע עסקאות של סחר בסמים קשים וניסיון למכור נשק.

הנער נעצר בשלהי חודש דצמבר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום לנוער בתל אביב. בתום החקירה הוגשה הצהרת תובע עם כוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות