אישום: היכה נהג אמבולנס בפניו

תושב השרון, 28, נאשם כי גרם לפציעתו של הנהג, תקף חובש שהיה עימו ובהמשך גם איים על השוטר: "אני אתן לך כדור בראש, אני ארה בך"
רונן לוי |
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד תושב השרון, בן 28, זאת לאחר שהיכה ופצע נהג אמבולנס, ובהמשך, תקף חובש מד"א שהיה במקום ובתחנה איים על שוטר. יום קודם לכן, תקף את אביו בחניקה ואף איים על רופאה.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי שלוחת מעצרים שרון ביחידת התביעות של המשטרה, בתחילת השבוע, התקבל דיווח במשטרה על אדם שהולך ערום על כביש 5. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את הנאשם ולאחר שהובא לתחנת המשטרה נלקח והובא על ידי אמבולנס לבדיקה רפואית בבית חולים, משהגיעו למקום התעצבן הנאשם על כך שהוא בלי חולצה. בתגובה, ולאחר שנהג האמבולנס ניסה להרגיעו, הכה לפתע הנאשם אותו באמצעות אגרוף לפניו ומיד לאחר מכן הכה אף את החובש גם באגרוף לפניו.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נפל נהג האמבולנס על דלת זכוכית, התעלף למספר דקות ונגרמה לו חבלה בראש. בהמשך, בהגעתו של הנאשם לתחנת המשטרה, ירק על השוטר בפניו ואיים על החוקר באומרו: "אני אתן לך כדור בראש אני ארה בך". אישום נוסף שיוחס לו בכך שיום קודם תקף את אביו בכך שחנק אותו וכאשר נלקח לבדיקה איים על הרופאה באומרו: "אם שוטרים לא יזוזו המקום הזה יישרף".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות