כפיות הטובה כלפי תושבת אילת שסייעה ב-7 באוקטובר

תושב אילת גילתה אזרחות טובה עם פרוץ המלחמה והציעה את ביתה לישראלים שביקשו לברוח מסיני. לתדהמתה, אחד מהם פרסם תמונתה כמציעה שירותי מין
גילי סיוון-כהן |
אינסטגרם, אילוסטרציה evanto

לא מעט הם האנשים בישראל שגילו אזרחות טובה ב-7.10, אחת כזאת הינה צעירה תושבת אילת, שהסכימה לארח בביתה אנשים שברחו מסיני חזרה לישראל. תוך זמן קצר, היא גילתה כי האדם שהזמינה לביתה השתמש בתמונה מחשבון האינסטגרם שלה ופרסם אותה בקבוצה ספציפית בטלגרם, על מנת להציג מצג שווא שבו היא מציעה מתן שירותי מין בביתה. כעת היא תובעת אותו ב-100 אלף שקלים.

על פי התביעה, העלתה הצעירה בשבת הארורה, פוסט וסרטון וידאו לפרופיל הפרטי שלה ברשת החברתית ״Instagram״, בפוסט היא הציעה לארח בביתה את החוזרים מסיני עקב פתיחת מלחמת ״חרבות ברזל״. באותו יום פנה אליה הנתבע באמצעות הווטסאפ וקיבל את הצעתה להתארח בביתה, והיא השיבה בחיוב שהוא מוזמן להתארח, לבסוף הוא הודיע כי מצא מקום אחר להתארח בו.

כחודשיים לאחר מכן פנה אל הצעירה מכר שלה העונה לשם שחר שבת וסיפר לה כי בחור פרסם באפליקציית ״telegram״ תמונה שלה לבושה בבגד ים בצירוף הקלטה אשר שלחה לו כשפנה אליה בהודעות, בהקלטה היא מספרת לו שיש לה חדר שינה, סלון ומרפסת קטנה ושהוא מוזמן להתארח. הפרסום בוצע בקבוצה אשר מונה מעל 2000 משתמשים, שכל מטרת הקבוצה היא העלאת תמונות בעלות אופן מיני של נשים בעירום מלא או חלקי, וכל זה ללא ידיעתן על הצעות של מתן לשירותי מין.

"לא יודע מה עבר לי בראש"

"מן הפרסום הנ״ל בקבוצה הספציפית שצוינה לעיל משתמע כי התובעת מספקת שירותי מין בביתה. עוד באותו יום, פנתה התובעת אל הנתבע באמצעות משלוח הודעה ״Instagram״ וביקשה מהנתבע למחוק את התמונות הנתבע התנצל על המעשה והשיב כי מחק אך אין חולק כי הנזק כבר נגרם", נכתב בתביעה, "על אף העובדה כי הבית הנו בית המקדש הפרטי של האדם, התובעת החליטה בכל זאת לפתוח את ביתה מתוך סולידריות ורצון טוב לעזור לזולת במצב החירום אשר פקד את מדינת ישראל. הנתבע פרסם את הדברים בזדון ובחוסר תום לב, שעה שידע שאין כל קשר בין התובעת למתן שירותי מין".

בתביעה מצוין שמיום הפרסום, הצעירה מקבלת הודעות ברשת החברתית ״Instagram״ מגברים שונים שכן, יצוין כי פרופיל ה ״Instagram״ של התובעת הינו פרטי וחסום, כך שלא ניתן להגיע אליה "במקרה" יש צורך לחפש את שמה באופן ספציפי בכדי להגיע לפרופיל שלה.

לאחר שהתובעת יצרה עימו קשר הוא התנצל, מחק את התמונה והציע לשלם לה 5,000 שקלים. "אני באמת לא יודע מה עבר לי בראש… כל מה שאת חושבת את צודקת. אני בן אדם חולה אני מסכים איתך… היית בן אדם זהב וכמעט הכנסת מפלצת הביתה… אין לי מילים להגיד כמה אני מחליא את עצמי אחרי הדבר הזה", כתב לה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות