מטפלות מבת ים נאשמות בהתעללות בפעוטות

כתב אישום הוגש לביהמ"ש השלום בת"א נגד השתיים, שהועסקו במעון "ויצו" בבת ים, והוא מייחס להן תקיפה מתמשכת בילדים בני 3 חודשים ועד גיל 3
גילי סיוון-כהן |
תינוק פעוט ילד פעוטה ילדה
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

 

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד שתי מטפלות בנות 59 ו-53 מבת ים, האחת בגין 12 תקיפות בנסיבות מחמירות של פעוטות והשניה בגין 3 תקיפות בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, השתיים עבדו במעון ״ויצו״, בבת ים, המיועד לתינוקות ולפעוטות בין הגילים שלושה חודשים ועד שלוש שנים. אחת הנאשמות שימשה כאחראית על כיתת הפעוטון. במסגרת תפקידה, הייתה הנאשמת אמונה על סדר היום, על המטפלות, על הפעוטות ועל הקשר עם הוריהם.

לפני כשנה, במהלך ארוחת הצהריים, תקפה ילדה בת שנתיים בכך שהאכילה אותה תוך שתפסה את ראשה בכוח והטיחה אותו לאחור. משסירבה הילדה להמשיך לאכול, דחפה הנאשמת בחוזקה את האוכל לפיה, תוך דחיפת ראשה אחורה וקדימה. בהמשך, היא ניקתה את פניה של הילדה באמצעות מגבון, דחפה את ראשה קדימה על מנת להסיר את סינרה ומשסיימה, הרימה אותה והטיחה מגובה למזרן השינה.

התנהגות אגרסיבית ואלימה

בכתב האישום נטען, כי גם שבמקרים אחרים המטפלת הרימה ילדה בת שנתיים באוויר, תוך שאחזה בה בזרועה הימנית, תפסה בגופה בשתי ידיה וזרקה אותה מגובה למזרן השינה. במקרה אחרה הרימה ילד כבן שנה וחצי בכוח והושיבה אותו באגרסיביות על הכיסא, כך שהחל לבכות. ילד אחר שכבן שנתיים גם סבל מנחת זרועה וחוסר הסבלנות שלה כאשר בסיום ארוחת הבוקר, ניקתה את פניו באגרסיביות, באופן שמשכה את ראשו בחוזקה לאחור ודחפה אותו בחזרה קדימה.

המטפלת השניה שימשה כמטפלת בגנון לילדים כבני שלוש, שם על פי כתב האישום בין השאר, אחזה בחוזקה בזרועה השמאלית, של ילדה כבת שנתיים וחצי, משכה אותה בכוח והניחה אותה על מזרן השינה. בהמשך, תקפה שני ילדים נוספים בכך שהרימה אותם באוויר, כשהיא אוחזת בזרועותיהם בלבד והשליכה את אחד מהם בכוח על מזרן השינה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות