תיעוד חריג בת"א: בן 16 ירה בנער בן 15 ברחוב

סכסוך בין נערים הוביל לאירוע ירי במהלכו נפצע באורח קשה בן 15 בת"א. שוטרי תחנת שכונות עצרו את החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה Envato

סכסוך בין נערים הוביל לפני מספר שבועות לירי ופציעתו הקשה של נער כבן 15 בתל אביב. שוטרי תחנת שכונות הצליחו לעצור את החשוד במעשה נעשר כבן 16 ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

לפני מספר שבועות, התקבל דיווח, אודות אירוע ירי בתל אביב, בו נפצע נער בן 15 ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז רפואי איכילוב במצב קשה. שוטרי תחנת שכונות הצליחו בפעולות לעלות על זהות היורה ועצרו חשוד תושב ת"א בן 16 והביאו אותו לחקירה בתחנה. מהחקירה שנוהלה על ידי מחלק הנוער בתחנת שכונות, עלה כי יום קודם לכן כל המעורבים היו קשורים לקטטה אחרת באיזור בה אף נדקר אחד המעורבים.

כאמור, עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשוד, מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש ואתמול הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות