אישום: השליך מים ופירות על מפגינים שמחו נגד פיטורי גלנט

תושב רחובות, בן 19, נאשם כי במהלך ההפגנה נגד פיטורי שר הביטחון, בחודש מרץ אשתקד, השליך מים ופירות על המוחים והפריע לשוטר במילוי תפקידו
אייל חן |
הפגנה נגד ההפיכה המשפטית בירושלים, בחודש יולי (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה). צילום: פלאש 90

תושב רחובות בן 19, נאשם כי השליך מים ופירות, על המפגינים נגד פיטורי השר יואב גלנט, בחודש מרץ השנה. השבוע הוגש נגדו כתב אישום בגין התנהגות פרועה במקום ציבורי, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ושימוש בכח למנוע מעצר.

הגל העצום של המחאה נגד ההפיכה המשטרית התעצם בחודש מרץ השנה, לאחר שרבבות הפגינו ברחבי הארץ במשך כל הלילה בעקבות פיטורי שר הביטחון יואב גלנט. ברחובות על פי כתב האישום, צעיר מקומי, עמד הנאשם במרפסת ביתו ברחוב הרצל בעיר, בסמוך לשעה אחת אחר חצות, והשליך מים ופירות על המפגינים. בהמשך, שההפגנה לא הפסיקה, ירד הנאשם מביתו זרק אבן על המפגינים. או אז. הגיעו שוטרים למקום והנאשם החל בבריחה חזרה לביתו.

שני שוטרים רדפו אחריו וצעקו לו לעצור, אך הוא המשיך בבריחה תוך שטרק את דלת הכניסה לבניין מגוריו עליהם. בהמשך באותן נסיבות, הודיעו השוטרים לנאשם על מעצרו אך הנאשם התנגד למעצר והשליך ידיו לכל עבר. כעת הוגש נגדו כתב אישום על ידי המשטרה תוך שצוין בו: "במעשיו התנהג הנאשם באופן פרוע במקום ציבורי, הפריע לשוטר במילוי תפקידו והשתמש בכוח למניעת מעצרו", בחודש מרץ השנה יחל משפטו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות