תושב טירה נאשם בהסתה: "זמנה של מלחמת אחרית הימים"

מאומן מנצור בן ה-22 נאשם כי פרסם ברשתות החברתיות הודעות תמיכה בחמאס ועשה שימוש בסממנים המזוהים עם ארגון הטרור דאעש
דניאל בן חמו |
הביעה תמיכה בארגון הטרור. חמאס, ארכיון.

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש כתב אישום נגד מואמן מנצור, 22 מטירה, בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה לטרור. במקביל, ביקשה הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים. כתב האישום אושר ע"י היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה.

מכתב האישום, עולה כי מנצור הזדהה עם ארגוני טרור שונים בפרסומים שביצע בחשבון האינסטגרם שלו ובסטטוס בווטסאפ. כך, בחודש שעבר כתב בערבית בסטטוס הווטסאפ, בין היתר: "הכשירו את הצבאות וחסנו את הנפש שכן זהו הזמן, זמנה של מלחמת אחרית הימים, אם ירצה האל יתעלה וזו לא תסתיים אלא ברצח של עלי העין האחת מקרבם". כעבור יום, פרסם באינסטגרם סטורי שבו הזדהה עם ארגון הטרור אל-קאעידה.

דגל דאעש ברקע

בחודש יוני האחרון הזדהה מנצור באינסטגרם עם ארגון הטרור דאעש, כשפרסם סטורי שבו סרטון שנראים סממני דאעש מובהקים, וברקע התנגן המנון ג'יהאדי שעוסק במי שיצאו והקריבו את כל רכושם ונפשם לטובת ג'יהאד למען אללה. חודש לאחר מכן פרסם סרטון נוסף ברשת החברתית, בו נראים אנשים מניפים דגל דאעש כשאחד מאלה שהופיעו בו נואם נאום לוחמני הנוגע לארגון.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נאמר, כי מסוכנותו הרבה של מנצור "מתעצמת עד תום, בשים לב לאמירותיו הקיצוניות, המתריסות, הלעומתיות וחסרות המורא והרסן במסגרת חקירותיו, נגד ישראל, המשטר בה והיהודים הגרים בה, וזאת בין היתר, בהתייחסותו ליהודים ככופרים שיגיעו לגיהינום, אמירתו כי יהרוג את כל מי שמתנגד להקמת מדינה איסלאמית בישראל ועוד".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות