צפו בתיעוד: גנב הרכב נמלט מניידת המשטרה והתנגש במחסום

במהלך השבת התקבל דיווח במשטרה על רכב שנגנב מחניון הסמוך לביה"ח שערי צדק בבירה. ניידות הגיעו אל החשוד שניסה להימלט עד להתנגשותו במחסום
דניאל בן חמו |
מחסום משטרתי, ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

צפו בתיעוד: גנב רכב ונמלט מניידת המשטרה שדלקה אחריו עד שהתנגש במחסום ונעצר על ידי השוטרים ולוחמי משמר הגבול. החשוד, שוהה בלתי חוקי פלסטיני ללא רישיון נהיגה כלל, הועבר לחקירה והערב (יום א') יובא בפני בית משפט.

אמש לקראת הצהריים, התקבל דיווח במשטרה על רכב שנגנב מחניון סמוך לבית החולים שערי צדק בירושלים ועושה דרכו על כביש בגין לכיוון צפון. מיד עם קבלת הדיווח, החלו ניידות מרחב ציון בפעולות מהירות לאיתור הרכב הגנוב ואת החשוד שעומד מאחרי המעשה.

בשלב מסויים, הבחין צוות שוטרי סיור תחנת לב הבירה ברכב והחלו בנסיעה אחריו תוך שנהגו החשוד מנסה להימלט בנהיגה פרועה לכיוון מעבר אל-ג׳יב בצפון העיר ירושלים, נהיגה שעלולה הייתה לסכן את משתמשי הדרך.

נהיגה פרועה על הכביש הראשי

תוך שיתוף פעולה עם לוחמי מג"ב עוטף ירושלים שפועלים במחסום, כאשר הרכב הגנוב התקרב למעבר, סגרו הלוחמים את המחסום ובכך מנעו את המשך נסיעתו. הנהג החשוד בניסיון לחמוק, פגע במחסומים וגרם נזק לרכב נוסף.

השוטרים ביצעו את מעצרו של החשוד, פלסטיני שב"ח תושב איו"ש כבן 18, והוא הועבר לחקירה בתחנת מוריה במסגרתה עלה כי מדובר בחשוד שוהה בלתי חוקי תושב איו"ש שכלל לא הוציא רישיון נהיגה. הערב, יובא החשוד בפני בימ"ש שלום בירושלים שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות