נעצר חשוד בהונאה בכרטיסי אשראי

תושב חדרה, 43, נעצר בביתו בחשד שביצע עשרות עבירות גניבה, התחזות ושימוש בכרטיסי אשראי באמצעותם קיבל במרמה עשרות אלפי שקלים
אייל חן |
כרטיס אשראי, ארכיון

המשטרה עצרה את תושב חדרה בן 43, החשוד בפרשיית הונאה רחבת היקף, הכוללת עשרות עבירות גניבה, התחזות, ושימוש בכרטיסי אשראי באמצעותם קיבל במרמה עשרות אלפי שקלים מעצרו הוארך היום בשמונה ימים.

בשבועות האחרונים התנהל במשטרת מרחב ירקון, חקירה נגד חשוד, אשר על פי החשד, ביצע מרמה מתוחכמת ורחבת היקף. בין בהיתר נהג לגנוב מתיבות דואר פריטים שכללו נתוני כרטיסי אשראי ולהתחזות באמצעותם לבעליהם, על מנת לשנות את פרטי ההתקשרות. זאת עשה במטרה להנגיש לו את המידע הנוגע לאשראי. מהחקירה עלה כי במהלך החודשים האחרונים ביצע על פי החשד באמצעות הכרטיסים עשרות עסקאות פיזיות, טלפוניות ואינטרנטיות, בשווי של עשרות אלפי שקלים.

אתמול אותר החשוד, בדירה בת"א. השוטרים פרצו לדירה לאחר שהחשוד סירב לפתוח את הדלת. על פי החשד, אף ניסה לרוקן בקבוקים שהכילו סמים. בדירה תפסו שוטרים חומרים נוספים החשודים כסמים מסוכנים וחומרי חקירה נוספים, לרבות כרטיסי אשראי נוספים, קופה רושמת, מסופון עם קבלות ומסמכים שונים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות