הפיצרייה גבתה דמי משלוח – הלקוח גרם נזק למקום

הלקוח הגיע לסניף לאחר שנאמר לו בשיחת טלפון כי ייגבו ממנו 12 שקלים עבור המשלוח, השליך כיסאות ואיים על העובדים. ביהמ"ש שלח אותו למעצר בית
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

תושב הדרום, הסובל ככל הנראה מפוסט טראומה, הזמין פיצה ובמקום משלוח הגיע לאסוף אותה, כאשר רצו בכל מקרה לגבות ממנו את סכום המשלוח החל לאיים ואף השתולל וגרם נזק למקום.

המשטרה רצתה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, בית המשפט לבסוף הורה לשחררו.

מדובר במקרה שאירע בשבוע שעבר הלקוח הגיע לסניף פיצה וביקש את הפיצה שהוא הזמין דרך האינטרנט… היה ויכוח שנסוב האם מדובר במשלוח או איסוף עצמי, החשוד טען כי מדובר באיסוף עצמי אולם לטענתו רצו לגבות ממנו עוד 12 שקלים עבור המשלוח, על פי הנטען הוא גם אמר לנציג המשמרת כי הוא ידקור אותו וישרוף את הסניף, אולם לבסוף הסתפק בלהשליך כסאות על שמשה והשליך מטף על הרצפה וגרם לנזק.

צו הרחקה

השוטרים עצרו את החשוד והביאו אותו לבית משפט וביקשו להאריך את מעצרו בשבעה ימים. "אני כרגע לא עובד חודשיים בגלל המלחמה. הפרויקט שעבדתי איתו סיים ואני מחפש עכשיו עבודה בין חברות. כל האיומים שאמרתי זה תוצאה של עצבים ושל רעב. גם לא איימתי על אף אחד בדקירה", אמר בחשוד בבית המשפט והסניגור, הסנגור ביקש לשחררו וציין כי אין כאן כל עילת מעצר מאחר והחקירה למעשה הסתיימה.

בסיכומו של דבר בית המשפט, הורה לשחרר את החשוד בערבות ולמעצר בית ואסר עליו למשך חודשיים ליצור קשר עם הפיצרייה או להתקרב אליה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות