מאיר אלקבץ משרד עורכי דין

אודות מאיר אלקבץ משרד עורכי דין:

מאיר אלקבץ משרד עורכי דין, מנוהל על ידי עורכי דין שמומחיותם היא ייצוג, ליווי ויעוץ בתחומי המשפט הפלילי, הלבנת הון, צווארון לבן ופשיעת סייבר. ניסיונם הרב של מנהלי המשרד בתפקידים בכירים במשטרת ישראל לאורך שנים ארוכות, מעניק לך את כל ההגנה הנדרשת במהלך ייצוגך בהליכי מעצר, במהלך חקירות מורכבות ובבית המשפט.
מזה שנים צוות המשרד מעניק שירותי ייעוץ לחברות בנושאים רגולטוריים, כגון הימנעות מהלבנת הון, FCPA, התמודדות עם משברים פליליים, משברים אזרחיים ועוד. ידע רב והיכרות מעמיקה עם אופן התנהלות מערכות האכיפה והתביעה, תוך שימת דגש על התנהלות משטרת ישראל והפרקליטות, מאפשר לנו לתת הגנה מרבית החל בייצוג חשודים בביצוע עבירה, וכלה בייצוג ובייעוץ לקורבנות עבירה. יכולותינו האנליטיות וניסיוננו בפרשות פליליות שזעזעו את המדינה יהוו גורם מכריע גם עבורך.

 width=

מאיר אלקבץ משרד עורכי דין – הנבחרת שלנו:

עו"ד רונן מאיר

השכלה: תואר ראשון ושני במשפטים, תואר שני בקרימינולוגיה.
עבד 25 שנים בתפקידים מגוונים בשרות המדינה, מתוכם 20 שנות פעילות בתחומי החקירות והמודיעין במשטרת ישראל. בקיא ומנוסה במשפט הפלילי בין היתר שירת ביחידת להב 433 של משטרת ישראל בתחומי פשיעה מאורגנת, הלבנת הון וצווארון לבן.

עו"ד ניר אלקבץ

השכלה: תואר ראשון ושני במשפטים,תואר ראשון בלימודי המזרח התיכון.
במשך עשרות שנים עבד במשטרת ישראל בתפקידי ליבה שונים באגף החקירות והמודיעין בניהם לקח חלק מרכזי בהקמת כוחות משימה להתמודדות עם תופעות פשיעה אינטרנטיות והלבנת הון כמו כן היווה ציר מרכזי בבניית מערך הסייבר של משטרת ישראל ושימש כסגן מפקדת יחידת הסייבר בלהב 433.
משרד עו"ד מאיר – אלקבץ הינו משרד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחומו, עוסק בייעוץ וליווי בתיקים מורכבים בתחום הצווארון הלבן והסייבר כמו גם ניהול תיקים באופן מלא ועצמאי. בנוסף מייעץ המשרד למשרדי עורכי דין וחברות באשר לכללים ושיטות להפקת ראיות מיחשוביות.

תלונה לנציב נגד שופטי בג"ץ מעכבים הרס בית מחבל

מערכת אוביטר | 01/05/20

תלונה לנציב קבילות הציבור על שופטים. הרכב שופטים מעכב פס"ד בנושא ביטחוני וגורם לפגיעה חמורה בחיי האדם

כמה שאני אוהבת כשמגיעים אלי מקרים כאלו ❤️

מערכת אוביטר | 21/04/20

הם הסבירו לי בפשטות שהקשר הזוגי שהם היו בו הגיע מהמקום הזוגי בלבד, מכך שמצאו חיבור והיה להם טוב אחד עם השניה ולא מהמקום המשימתי של הבאת ילד לעולם.

גורמים רבניים לחצו עליה לתרום. אילוסטרציה shutterstock

על גירושין, מצפון ומשחקים מיותרים

מערכת אוביטר | 20/04/20

בואו נדבר רגע על הליכים משפטיים מיותרים שצדדים להליך גירושין נגררים אליהם. יותר מזה- הליכים, שאם עורך/ת הדין של הצד הנגרר היו מפעילים טיפה של יושרה ומצפון פנימי, וודאי שהיו נמנעים מכך.

התייעצו איתנו

הפנייה אינה מחייבת







    כתובתנו: המלאכה 2, רעננה, Israel

    נגישות