עורך דין חשוד בהנפקת אישורי מילואים מזויפים לקבלת החזר מס

במסגרת חקירה של רשות המסים והמשטרה עוכב לחקירה תושב בית שמש בן 47 בחשד כי סייע לאזרחים לקבל הטבות מס באמצעות אישורים מזויפים
%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%97%d7%9f |
פשיטת המשטרה על משרדי עורך הדין. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עיכבה אתמול (יום ב') לחקירה יועץ מס-עו"ד ובעלת חברה בחשד להונאה ומרמה של רשויות המס על ידי הצגת אישורים מזויפים על שירות מילואים פעיל במלחמת חרבות ברזל עבור לקוחות שלא משרתים במילואים וניצול קיצור הזמן לקבלת החזרי מס עבור מי שכן משרתים במילואים.

בחודשיים האחרונים נוהלה חקירה סמויה במהלכה עלה חשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה ועבירות עפ"י פקודת הכנסה, של יועץ מס-עו"ד, בן 47 מבית שמש.

פשיטת המשטרה על משרדי עורך הדין. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, רשות המיסים פתחה ערוץ חדש למייצגים לפיו המגיש בקשה להחזרי מס ועומד בקטיגוריה של משרת במילואים פעיל, יוכל לקבל קדימות בתור וקבלה מהירה של החזרי המס.

שוחרר בתנאים מגבילים

מהחקירה עולה כי החשוד הגיש במסגרת תפקידו עשרות בקשות לרשות המיסים לצורך החזרי מס עבור אזרחים, תוך הצגת מסמכים מזויפים המעידים לכאורה על שירות מילואים פעיל שלהם במסגרת מלחמת חרבות ברזל, למרות שהם אינם משרתים במילואים והמסמכים שהוגשו מטעמם מזויפים ומכילים הצהרות כוזבות.

עוד עלה מהחקירה, כי החשוד פעל ביחד עם חברה העוסקת באיתור בעלי פוטנציאל להחזרי מס ובתמורה החברה קיבלה עמלות מפתיחת התיק ומהחזרי המס.

אתמול החקירה הפכה לגלויה עם עיכובו של החשוד לחקירה. במקביל עוכבה לחקירה גם בעלת החברה וחשודים נוספים מהחברה ובלשי היאל"כ ביצעו חיפושים במשרדי החשודים. בסיום חקירתם החשודים שוחררו בתנאים מגבילים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות