חשד: קבלן השיפוצים עשק קשישה ב-750 אלף שקל

שוטרי מפלג ההונאה במחוז תל אביב עצרו קבלן שיפוצים, תושב הצפון, בחשד לעושק קשישה בת 81 מחולון שבביתה ביצע עבודות שיפוץ
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

שוטרי מפלג ההונאה במחוז תל אביב עצרו קבלן שיפוצים, תושב הצפון, בחשד לעושק קשישה בת 81 מחולון בסכום של כ-750 אלף שקלים. הקבלן נעצר בעקבות חקירה מאומצת ולאחר גביית עדויות ומסמכים ובמהלך היום (יום ג') תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

במפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב, מתנהלת חקירה בעקבות תלונה של קשישה בת 81 תושבת חולון, ממנה עולה כי אדם, אשר ביצע עבודות שיפוץ בביתה החל ב"מסע" של עושק ומרמה כלפיה, כאשר הוא פיזר צ'קים רבים מחשבונה ואף ביצע הימורים בסכומים של עשרות אלפי שקלים, רכש מוצרים רבים ועוד, כל זאת מתוך הכספים שקיבל, על פי החשד, במרמה. מדובר בסכום של כ-750 אלף שקלים.

עם קבלת התלונה גבו החוקרים עדויות, אספו מסמכים שונים והצליחו להגיע לזהותו של החשוד. אתמול עצרו בלשי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב את החשוד, בן 49 תושב עפולה, והוא הועבר לחקירה.

היום (יום ג') יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות