אמצעי לחימה גנובים אותרו בשטח המועצה האזורית אשכול

בפעילות מבצעית ממוקדת של שוטרי המחוזי הדרומי אותרו משגר טילים נגד מסוקים, מטען חברה, קלצ'ניקוב ותחמושת שנלקחו מאזורי הלחימה בדרום
רונן לוי |
אמצעי הלחימה שאותרו על ידי המשטרה בדרום. צילום: דוברות המשטרה

פעילות מבצעית ממוקדת של שוטרי המחוז הדרומי הובילה לאיתור אמצעי לחימה שכללו משגר טילים נגד מסוקים, מטען חבלה מאולתר, קלצ'ניקוב ותחמושת שנלקחו מאזורי הלחימה בדרום.

מאז החלה המלחמה, וגם בימים אלה, שוטרי המחוז הדרומי, לוחמי מג"ב, מערך החבלה ומתנדבים ממשיכים לפעול בגזרה הדרומית על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של אזרחי המדינה. בתוך כך נמשכים המאמצים לאיתור אמצעי לחימה ופרטי חבלה שנותרו בשטח בזירות הלחימה נגד מחבלי החמאס, ונלקחו משם על ידי אזרחים.

צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות מודיעין ממוקדת של שוטרי תחנת אופקים של מרחב הנגב אותרו באזור שטחי מועצה אזורית אשכול אמצעי לחימה גנובים מסוג משגר טילים נגד מטוסים, נשק מסוג קלצ'ניקוב, מחסניות ותחמושת.

בחיפוש שביצעו שוטרי בילוש תחנת אופקים בעיר לוד אותר מטען חבלה מאולתר בתוך בקבוק שתייה ובתוכו הוסלק מנגנון הפעלה של רימון רסס שחובר ללבנת חבלה.

כלל אמצעי הלחימה נבדקו ונוטרלו על ידי חבלני משטרת ישראל ובסיום הטיפול הועברו להמשך טיפול ביחידה החוקרת.

משטרת ישראל מבקשת מהציבור לדווח ללא דיחוי למוקד 100 של המשטרה על כל מקרה של מציאת אמצעי לחימה שהושארו באזורי הלחימה. בשל סכנת חיים אסור להתקרב לפריטי אמל"ח אלה ויש להתרחק מהמקום.

צילום: דוברות המשטרה

עו"ד ירון לונדון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות