ניסה להימלט מזירת רצח – נעצר על ידי המשטרה

שוטרי המחוז הצפוני נטרלו חשוד שנראה נמלט מזירת רצח באזור העיר חיפה ולאחר שפרץ מחסומים וסיכן חיי שוטר שסימן לו לעצור
דניאל בן חמו |
פעילות אגף התנועה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: דוברות המשטרה

שוטרי המחוז הצפוני נטרלו חשוד שנמלט מזירת רצח, פרץ מחסומים וסיכן חיי שוטר שסימן לו לעצור. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של המחוז הצפוני בשיתוף המחלקה לחקירות שוטרים.

המקרה התרחש אתמול (יום ג') בשעות הצהריים התקבל במשטרת ישראל דיווח על ירי לעבר אדם באזור העיר חיפה שכתוצאה ממנו נקבע מותו של אדם. מיד עם קבלת האירוע ובהתאם להיערכות המבצעית, שוטרי המחוז הצפוני פרסו מחסומים על הצירים הראשיים וכן במספר נקודות בשטחים מיוערים במטרה לאתר את החשודים בירי.

זמן קצר לאחר מכן זיהו שוטרי המחוז הצפוני רכב ואופנוע שעל פי החשד היו מעורבים באירוע הרצח וביצעו חסימה במטרה לעצור את החשודים אך החשודים המשיכו בבריחה תוך שהם פורצים את המחסום. בהמשך האירוע שוטר אשר זיהה את הרכבים נעים לכיוונו, סימן לחשודים לעצור אך הרכב האיץ את נסיעתו לכיוון השוטר שנאלץ לבצע ירי לכיוון הרכב החשוד.

הרכב והאופנוע המעורבים אותרו נטושים בתוך יער באזור כעביה ושוטרי המחוז הצפוני ביצעו סריקות נרחבות לאיתור החשודים. לפני כשעה אותר אחד החשודים ללא רוח חיים במרחק של כ-200 מטרים מזירת נטישת הרכבים לאחר שככל הניראה הושאר מדמם בשטח ע"י שותפיו לפשע.

חקירת האירועים הוטלה על היחידה המרכזית של המחוז הצפוני בשיתוף המחלקה לחקירות שוטרים.


עו"ד אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות