מקים מטה משפחות החטופים הודיע על עזיבתו

לאחר טענות בדבר קשרים פוליטיים, הודיע עו"ד דודי זלמנוביץ, מייסד המטה, על סיום עבודתו. מטה המשפחות: "נעתרנו לבקשתו לחדול מכל פעילות"
רונן לוי |
מחאת משפחות החטופים.
תמונות החטופים. צילום: פלאש 90

מטה משפחות החטופים, שהוקם זמן לקצר לאחר השבת השחורה של ה-7 באוקטובר, הודיע כי עו"ד דודי זלמנוביץ, מייסד המטה ופעיל מרכזי בו, יעזוב את הפעילות. זאת, על רקע טענות בדבר קשריו הפוליטיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. ממטה משפחות החטופים נמסר: "נוכח האשמות שהוטחו בפניו של דודי זלמנוביץ שלא בטובתו, נעתרנו לבקשתו לחדול בשלב זה מכל פעילות המטה".

על פי ההודעה שהוציאו נציגי מטה משפחות החטופים, החזרת החטופים והנעדרים הינה המשימה היחידה שעומדת בפני אלפי המתנדבים במטה המשפחות היקרות, שהוקם בכוחות משותפים ובהתנדבות מלאה על ידי דודי זלמנוביץ, רונן צור וחיים רובינשטיין.

"תוך 72 שעות", כך נכתב, "הקמנו אופרציה העוטפת את משפחות החטופים והנעדרים בכל נושא. מתחילת הדרך הרחקנו כל הקשר פוליטי ישיר או עקיף מהמטה וממשפחות החטופים המיצגים את כל עם ישראל וכך יהיה גם בהמשך. באשר לטענות שהועלו ביחס לזהות המשתתפים בפגישה עם ראש הממשלה, אנו מבהירים: את הפגישה ביקשו עו"ד דודי זלמנוביץ (שמשפחתו הינה בין משפחות החטופים ובת משפחה אחרת מקרבה ראשונה ניצלה מהתופת ותשעה מחבריה הקרובים נרצחו בסמוך אליה) ורונן צור בשם המשפחות. תיאום הפגישה נעשה על דודי ורונן צור מול גורמי ממשל שונים".

"האשמות שלא בטובתו"

לדברי נציגי המטה, מלבד שלושה אנשי צוות המטה, רשימת הנוכחים בפגישה (7 בני משפחה שלא היו בפגישה הקודמת אצל רוה"מ) הוכנה על ידי חיים רובינשטיין בשיתוף צוות משפחות במטה וכללה נציגים מעוטף עזה, מהמסיבה ומאזורים נוספים.

בנוסף הם מדגישים, כי לאף גורם ממטה המשפחות לא היה קשר לקביעת המשתתפים שהשתתפו מטעם ראש הממשלה.
כמו כן, הפניה הראשונית לדובר המטה חיים רובינשטיין, על מנת לזמן בני משפחות לפגישה, נעשתה כשעה לפני תחילת המפגש עם ראש הממשלה.

"נוכח האשמות", כך על פי ההודעה, "שהוטחו בפניו של דודי זלמנוביץ שלא בטובתו, נעתרנו לבקשתו לחדול בשלב זה מכל פעילות המטה. כמו כן, לבקשת הנהלת המטה, עו״ד דודי זלמנוביץ׳ הסכים למלא התחייבות אחרונה ולשאת דברים בנוגע למאמצים להחזרת החטופים והנעדרים במסגרת כנס עורכי הדין הגדול בעולם המתקיים בפריז, אליו יטוס אחה"צ על חשבונו".


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות