מגבירים אכיפה – כתבי אישום נגד שוהים בלתי חוקיים

בהליך מהיר הגישה המשטרה כתב אישום נגד 3 תושבי איו"ש שאותרו בישראל שלא כדין וכן כנגד חשודה מיפו שתכננו לגנוב כלי רכב מאזור גבעתיים ורמת גן
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה evanto

המשטרה הגישה כתב אישום בהליך מהיר נגד 3 שב"חים ותושבת יפו שהסיעה אותם. על פי האישום, הכנופייה פעלה ביחד לצורך גניבת רכבים מגבעתיים ורמת גן.

החקירה בעניינם של הנאשמים החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה ב-21 באוקטובר. אז, דווח למשטרה אודות רכב ובו 4 חשודים ברחוב קק״ל בלב העיר גבעתיים. שוטרי תחנת גבעתיים הגיעו למקום במהרה, ביצעו סריקות, איתרו את הרכב על יושביו ופתחו בחקירה.

עם התפתחות החקירה עלה כי 3 מהחשודים הינם שוהים בלתי חוקיים(21,16, 23- תושבי איו״ש) וכן חשודה (31 מיפו), אשר עפ״י חומר הראיות, אספה את השב"חים מאזור ניצני עוז וביחד הגיעו לגבעתיים במטרה לסרוק את האזור ולאתר רכבים פוטנציאליים , אותם יגנבו ויעבירו אל מחוץ לשטחי הארץ.

בקשה למעצר עד תום ההליכים

עוד עלה בחקירה כי לכל אחד מהחשודים הוגדר תפקיד, כאשר החשודה ואחד החשודים נוסעים ברכב המוביל ואילו 2 חשודים נוספים – בגיר וקטין- נוסעים ברכבים גנובים.

בתוך כך, במסגרת החקירה והפעלת אמצעים טכנולוגיים, גילו החוקרים כי ב-20 לחודש גנבו החשודים רכב מרחוב הפלמ"ח בגבעתיים ורכב נוסף ארבעה ימים קודם לכן מרחוב ארלוזורוב ברמת גן. החשודים נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה ומיצוי איסוף הראיות, הוגש אתמול נגד החשודים כתב אישום חמור על ידי יחידת התביעות של משטרת מחוז ת״א בגין עבירות של הסעת תושב זר השוהה שלא כדין, קשירת קשר לפשע, כניסה לישראל שלא כחוק, גניבת רכב ונהיגה ברכב ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים. בינתיים הוארך מעצרם עד החלטה אחרת.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות