בגלל הלנת שב"ח – צו סגירה לעסק באשקלון

מפקד מחוז הדרום חתם על צו סגירה למשך 30 ימים, לעסק בעיר בו אותרו תושבי עזה בזמן סגר ומלחמה. המשטרה: "עבירות שעלולות להוות פלטפורמה לפיגועי טרור"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן חתם על צו סגירה למשך 30 ימים, לעסק בעיר אשקלון בו אותרו תושבי עזה בזמן סגר ומלחמה.

במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים ובפרט תושבי עזה, העשויים להוות פלטפורמה לפח"ע, מבצעים השוטרים בקרות קפדניות בבתי עסק בגזרת המחוז, למען שלום הציבור ובטחונו.

המשטרה: "אפס סובלנות נגד מי שמפר את החוק"

בתוך כך, שוטרי תחנת אשקלון איתרו בתוך עסק בשם 'קבב התקווה' בעיר אשקלון, 2 תושבי עזה שעפ"י החשד לנו ועבדו במקום ללא אישורי שהייה בארץ, והם נעצרו לחקירה יחד עם בעל העסק, שהוגש נגדו היום כתב אישום באמצעות חטיבת התביעות המשטרתית, לו יוחס אישום של הלנה והעסקה שלא כדין: מעביד המעסיק עובד שהוא תושב זר שאינו רשאי לעבוד בישראל לפי חוק זה, בין במישרין ובין בעקיפין, בין בעצמו ובין על ידי אחר המועסק על ידו או מטעמו.

במקביל לכתב האישום, נפתח נגד העסק הליך מנהלי, שבמסגרתו חתם מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, על צו סגירה למקום למשך 30 ימים.

זו הפעם השניה בתוך שבוע, שמשטרת ישראל מגישה כתב אישום בגין העסקת שוהים בלתי חוקיים וסוגרת את בית העסק בצו בתחומי העיר אשקלון, ונמשיך לגלות אפס סובלנות נגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים, בפרט בעתות מלחמה.


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות