משפיענית רשת מנוף הגליל נעצרה בחשד להסתה

לעמדת המשטרה, הסרטונים שהפיצה כללו תמיכה בחמאס והסתה לטרור ואלימות ובאחד מהם אף תועדה חותכת בסכין את דגל ישראל בכיכר ציון בירושלים
דניאל בן חמו |
הביעה תמיכה בארגון הטרור. חמאס, ארכיון.

תושבת נוף הגליל נעצרה על ידי שוטרי מחוז צפון בחשד להסתה/תמיכה בטרור בעקבות סרטונים שהעלתה ברשתות החברתיות. בסיום חקירה מאומצת הוגש כנגדה הבוקר הצהרת תובע בין היתר בעברות נשק, הסתה לטרור ופגיעה בכבוד דגל המדינה.

לצד ההיערכות המבצעית של שוטרי המחוז הצפוני, המשטרה פועלת כל העת לטיפול בהסתה לטרור ואלימות ברשתות החברתיות.

שוטרי מחוז צפון איתרו מספר סרטונים שפורסמו בימים האחרונים על ידי תושבת העיר נוף הגליל בשנות ה-20 לחייה, אשר לה עוקבים רבים ברשתות החברתיות.

פגיעה בדגל

בסרטונים נצפו תכנים המסיתים לטרור ולאלימות וגילויי אהדה לארגון הטרור 'חמאס'.

התכנים נבחנו בדבר חשד לקיום עבירה, בוצעו פעולות לאיתור החשודה במעשה והיא נעצרה. במהלך חקירתה זוהו בפלאפון שלה מספר סרטונים בהם היא מתועדת אוחזת באקדח במספר הזדמניות וכנגדה הוגש הצהרת תובע גם בסעיפי עבירות נשק.

עוד עלה מהחקירה כי לחשודה קיים תיק בו היא מתועדת חותכת בסכין דגל ישראל בכיכר ציון בירושלים ובסיום חקירתה הוגש כנגדה הצהרה בגין פגיעה בכבוד דגל המדינה.

מאז פרוץ הלחימה נפתחו במשטרה ישראל 92 תיקי חקירה שעניינים הסתה לטרור ונעצרו מעל ל-60 חשודים.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות