מנוע לאיתור עמותות שיכולות לסייע ללוחמים ואזרחים בזמן המלחמה

רשות התאגידים השיקה את הכלי האינטרנטי שנמצא באתר "גיידסטאר", בניסיון לסייע לעמותות ולחברות התומכות במערך הלוחם באיסוף כספים וציוד
דניאל בן חמו |
איסוף תרומות וציוד לעוטף עזה ולחיילים. צילום: פלאש 90

בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", השיקה רשות התאגידים במשרד המשפטים מנוע חיפוש לאיתור עמותות המסייעות ללוחמים ואזרחים. מנוע החיפוש נמצא באתר "גיידסטאר" – אתר העמותות של ישראל.

איתור העמותות והחברות לתועלת הציבור (חל"צ) תומכות הלחימה נעשה בקלות, תוך שניתן לסנן האם העמותה נותנת ציוד לחימה, הסעות, תמיכה כספית, מזון, ציוד אישי, תמיכה נפשית ועוד. בנוסף, ניתן לאתר עמותות וחברות לתועלת הציבור המסייעות בתמיכה במלחמה ובאוכלוסיות שנפגעו מהמלחמה (משפחות מפונות, נפגעי חרדה, משפחות כוחות הביטחון ועוד). לפני מתן התרומה, ניתן לוודא באתר "גיידסטאר" שמדובר בעמותות רשומות המגישות דיווחים סדירים ומחזיקות באישור ניהול תקין. כמו כן, ניתן לראות אם לעמותה אישור זיכוי מס לתרומות, לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה.

סיוע בגיוס תרומות וציוד

כל עמותה יכולה לעדכן בקלות באתר (באמצעות הממשק הוולונטרי), באופן עצמאי, האם היא פועלת לתמיכה במלחמה ובאוכלוסיות שנפגעו מהמלחמה, ולבקש סיוע מהציבור בגיוס תרומות, ציוד, שירותים, מתנדבים ועוד.

היתרון במתן תמיכה באמצעות עמותות הוא בכך שלעמותות אלו קיים מערך לוגיסטי, היכול להבטיח את הגעת הכספים, הציוד והשירותים ליעדם.

למנוע איתור עמותות וחברות לתועלת הציבור המסייעות בתמיכה במלחמה לחצו כאן.

לממשק עדכון עצמי ע"י עמותות וחברות לתועלת הציבור לחצו כאן.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות