אימו של רוכב אופנוע שנהרג: ״אין מי שיגיד לי 'אני אוהב אותך'״

ביהמ"ש לתעבורה בבת ים הרשיע את יאסר סעיד בהריגה ברשלנות של רוכב האופנוע, שנפגע מטרקטור בשדרות קק"ל בת"א באוגוסט 2021 ומת במקום
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

בית משפט השלום לתעבורה בבת ים הרשיע את, הנאשם יאסר סעיד, באשמת הריגה ברשלנות בתאונת דרכים כשפגע כשנהג על טרקטור ברוכב האופנוע בן מור ז״ל, 30, שנהרג במקום. בהמשך הוא נתפס נוהג למרות השלילה.

התאונה ארעה כאשר שהנאשם, יאסר סעיר, נהג טרקטור פגע בו באוגוסט 2021 בשדרות קק״ל בתל אביב ורוכב האופנוע נהרג במקום.

לאחר הרשעת סעיד, עתרה התביעה לעונש של 17-34 חודשי מאסר ופסילת רישיון של 8-15 שנים. "הנאשם", נטען, "בחר לנהל את התיק, הוא איננו זכאי להתחשבות מביהמ"ש והוא בעל רישום פלילי העסקת שב״ח ועבירות תעבורה בהם נהיגה בפסילה תוך כדי המשפט". עוד אמר התובע כי ״דרגת רשלנות גבוהה סטה פתאומית לנתיב תחבורה ציבורית לא הותיר למנוח להגיב״.

הסניגורית, מנגד, ביקשה לגזור על הנאשם במנעד של, בין 6 חודשי עבודות שרות ועד 18 חודשי מאסר בפועל ומבקשת עד 4 שנות פסילה. ״התאונה הפכה את חייו לאחר התאונה החל לסבול מנדודי שינה. התאונה תמיד בראשו הנאשם עשה לו החייאה וסייע למנוח התקשר לאמבולנס. תמונות שאינה עוזבות את מחשבותיו וסובל מלחצים בחזה מאז התאונה.

הנאשם הפסיק לעבוד כנהג מחפרון דבר שעבד בו ב-17 שנים אחרונות ופגיעה במקור תעסוקה קשה לו למצוא פרנסה בכפר בו מתגורר בדרום״, אמרה הסניגורית.

"נושא איתי את הכאב"

אמו של הנהג שנהרג, שרה מור, אמרה בבית המשפט: ״התביעה ביקשו לגזור שלוש שנים על הנאשם. הבן שלי מתחת לאדמה הוא הנאשם לעבודה קם כל בוקר לעבודה. אני איבדתי את הילד שלי לא רואה אותו לא מחבקת אותו אין מי שיגיד לי אמא אני אוהב אותך. אני מתחננת ופונה לליבה של השופטת שלא לגזור עליו 3 שנים אלה עונש חמור ומרתיע 12 שנות מאסר״. האם אמרה את הדברים לשופטת השלום לתעבורה בבת ים, שני שטרן ובהמשך אף פנתה אל הנהג וקראה לו "רוצח".

מישל מור, אחיו של רוכב האופנוע שנהרג, אמר לבית המשפט: ״תוך כדי המשפט הוא נתפס נוהג בפסילה הבן אדם הזה הנאשם נהג ברשלנות רבה עם כלי גדול עם טרקטור אמור לנהוג במשנה זהירות נהג בו בפראות. אני מבקש ממך העונש הזה 3 שנים הוא יריקה כלפי כל המשפחה מה זה שלוש שנים הוא הרג בן אדם אז מה אם קוראים לזה הריגה ברשלנות. הוא הרג רצח פרח שלא סיים סטאז׳ במשפטים לא הקים משפחה. לפחות ללא מורא כבטד השופטת, תתני לאדם לנאשם עונש מכסימלי בחוק ללא מורא משהו קטן ללא מורא. הרצח של בן על הכביש גרם לנו לבכות״.

הנאשם, יאסר סעיד, רגע לפני סיום הדיון אמר: ״משתתף בצער המשפחה כבר שנתיים נושא את הכאב של המשפחה. אני עם המשפחה בכל הכאב שלהם. אכבד כל החלטה של בית המשפט״. גזר הדין נדחה למועד מאוחר יותר.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת שני שטרן


משרד עורך דין תעבורה – פלילי אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות