חטפו נער וכבלו אותו בשרשראות: "אם תספר נהרוג אותך"

לפי כתב האישום שהוגש נגד 3 החשודים בחטיפה, הם תפסו את הקטין, איימו עליו באקדח ואף פצעו אותו בסכין בשל סכסוך בין המשפחות
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי נצרת הוגש כתב אישום נגד אחמד סעאידה, בן 27, עלי סעאידה, בן 20 משבלי ועמראן אלסלאמין, בן 24 מסמוע, זאת לאחר שהנאשמים חטפו קטין עמו היו מסוכסכים, תקפו אותו וסחטו אותו באיומים בבין היתר באמצעות נשק.

מכתב האישום עולה, שבשל סכסוך מתמשך בין משפחותיהם של אחמד ועלי סעאידה לבין משפחתו של הקטין, חטפו שלושת הנאשמים את הקטין באיומי אקדח ובאלימות, והסיעו אותו, בעודו כבול בשרשראות ברזל ואקדח מכוון לבטנו, לשטח פתוח. עם הגעתם לשטח נטל אחמד את האקדח מעמראן וכיוון אותו לראשו של הקטין.

בהמשך, כך מפורט בכתב האישום, יצרו הנאשמים קשר עם קרובות משפחותיהם וקראו להן להגיע למקום, אז הנשים קיללו וירקו על קטין ואחת מהן אף תקפה אותו במקל. בהמשך, דרך אחמד את הנשק שהיה בידו מספר פעמים, כיוון אותו לרגליו וראשו של הקטין, וירה בסמוך אליו. במקביל, הוציא עלי סכין אותה הסליק מבעוד מועד ופצע את הקטין בפיו.

"כשיסתיים המשפט – נוציא אותך"

במהלך האירוע איים אחמד על הקטין באומרו "אם תגיד למשטרה, שבוע ימים ואנחנו נהרוג אותך". וכן הוסיף ואיים "אתה, אבא שלך ודוד שלך … והילדים שלו אנחנו מתצפתים עליכם ונפגע לכם בראש אחד אחד, רק שיסתיים הבית משפט אנחנו נוציא אתכם מהבתים". בשלב מסוים הועלה הקטין בכוח בחזרה לרכב על ידי הנאשמים כשידיו קשורות. הנאשמים נסעו מהמקום והורידו את המתלונן בכניסה לכפר.

לנאשמים יוחסו עבירות של חטיפה לשם סחיטה, עבירות בנשק, ירי מנשק חם, תקיפה בנסיבות מחמירות ואיומים. לאחמד ועלי סעיאדה יוחסה גם עבירת הפרת הוראה חוקית, מאחר שבעת התרחשות האירועים הפרו השניים את תנאי מעצר הבית בו היו נתונים.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות