צפו: מרדף דרמטי ברחובות כפ"ס

שלושה גנבי רכב נתפסו בתום מרדף שניהל צוות השיטור העירוני, ביחד עם אגף הביטחון ומשטרת כפר סבא. ציוד פריצה נתפס ברכושם של החשודים
רונן לוי |
קנס בלבד על מהירות מופרזת - אילוסטרציה

מרדף דרמטי בכפר סבא אחרי גנבי רכב הסתיים בהצלחה, לאחר שצוות השיטור העירוני יחד עם אגף הביטחון ומשטרת כפר סבא בעיר תפסו לאחר מרדף שלושה גנבי רכב, כמו גם ציוד פריצה שנתפס ברכב.

לפני מספר ימים התקבל דיווח במוקד העירוני בעיריית כפר סבא מתושבת העיר, שדווחה על רכב עם מספר אנשים בתוכו, שנראה לה חשוד. שני פקחים מהשיטור העירוני וצוות של אגף הביטחון, נסעו למקום והבחינו ברכב החשוד ברחוב בן יהודה. בשיתוף פעולה עם משטרת כפר סבא, החל מעקב ומרדף אחר הרכב החשוד, שנעצר באחד הרמזורים וחמישה אנשים פרצו ממנו והחלו במנוסה.

צוותי הביטחון, השיטור ובלשי המשטרה החלו במרדף אחריהם, ושלושה מהם נתפסו, כאשר ברכב שנתפס נמצאו כלי פריצה.

תוכנית אב לביטחון

באמצעות הצוותים ומצלמות האבטחה בעיר, אותר הרכב החשוד תוך זמן קצר מאוד. מדובר ברכב שחיפשו כבר תקופה, מאחר שידוע כי הוא ומי ששייך לו הרכב מסייעים לגנבי מכוניות.

יש לציין, כי בחודש דצמבר 2022 השיקה עיריית כפר סבא תוכנית אב אסטרטגית לביטחון, הכוללת בין היתר תוספת של עשרות מצלמות אבטחה ורחפנים ברחבי העיר ובמוסדות ציבור וחינוך, תגבור סיורי הביטחון של השיטור והפיקוח העירוניים, הרחבת המבצעים היזומים בשיתוף המשטרה, הגדלת סיירת האופנועים העירונית ופעילות משותפת עם מתנדבי סיירות השכונות ועוד.

המהלך הוביל למעצרים יזומים וירידה בעשרות אחוזים של כמות הפריצות לרכבים בעיר כפר סבא. בכך יצאה העיר מרשימת עשרת הערים המובילות בפריצות לרכבים ובתים, זאת ע"פ דו"ח חציוני של משטרת ישראל למחצית הראשונה של שנת 2023.


עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות