השוטרים הופתעו לגלות: הנער החביא בחדרו סמים ונשק

לביהמ"ש לנוער באשקלון הוגש כתב אישום נגד קטין כבן 17 מאשדוד ולפיו הוא אחסן בביתו תחמושת, רימון יד, כלי נשק מאולתר וסמים מסוג MDMA
דניאל בן חמו |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

לפשע אין גיל. לבית המשפט השלום לנוער באשקלון הוגש כתב אישום נגד נער כבן 17 מאשדוד, לאחר שבחדר מגוריו נתפס נשק וסמים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

מכתב האישום עולה כי במסגרת פעילות יזומה הגיעו בתחילת החודש שוטרים למקום מגוריו של הקטין. בהגיעם למקום הציגו השוטרים את צו החיפוש בפני אביו של הקטין, שהפנה אותם לחדרו בקומה השנייה. במסגרת החיפוש מצאו השוטרים בחדרו אקדח הזנקה שהוסב לירי תחמושת, קליעים, רימון יד, מחסנית ריקה, חלקים האופייניים לכלי נשק מאולתר וכן סם מסוג MDMA KETAMINE מחולק לשקיות.

לנער יוחסו עבירות בנשק, החזקה של סמים שלא לצריכה עצמית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו לאחר שלא פתח את דלת חדרו והשוטרים נאלצו לפרוץ אותה.

 


כל מה שחייבים לדעת על עבירות נוער

 


עו"ד אמיר ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות