המשטרה: תיירת מאוקראינה נחטפה והוכתה על ידי בן זוגה

מהחקירה עולה כי הגבר חשד בחברתו כי היא בוגדת בו, הוא כלא אותה בדירה באשדוד ופצע אותה קשה. התביעה המשטרתית הגישה נגדו כתב אישום
נעמה כהן |
תקיפת בת זוג - אילוסטרציה
תקיפה, אילוסטרציה evanto

המשטרה פענחה פרשיית חטיפה אלימה של תושבת פתח תקווה בידי בן זוגה וכליאתה בדירה באשדוד ובתום חקירה ומעצר, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגדו.

לפני כשבוע וחצי עם קבלת דיווח על תושבת העיר שהקשר עימה נותק וקיים חשש כי הותקפה באופן חמור על ידי בן זוגה נפתחה חקירת האירוע מחפ"ק משטרתי שהוקם במקום תוך ניתוח של הזירה ונתיב בריחת החשוד לכיוון דרום כאשר השוטרים סרקו שטחים נרחבים באשקלון ובאשדוד במקביל לעבודת תשאול שנעשתה בזירות השונות.

מהחקירה עלה כי הנאשם חשד בקורבן שהיא מנהלת קשר נוסף ולכן תקף אותה באלימות קשה באגרופים ובאמצעות גליל קרטון המוקף בניילון ניצמד. כשהבין כי המשטרה בדרכו אליו הורה לקורבן לנקות את כתמי הדם שנמצאו בדירה כתוצאה מהאלימות הקשה שהפעיל כנגדה וברח איתה מהמקום וזאת במטרה להגיע לבית חברו באשדוד. במהלך הנסיעה במונית הורה הנאשם לנהג לכבות את מכשיר הניווט שברשותו והכווין אותו בעל פה לעבר דירת חברו.

האישה עדיין מאושפזת

לבסוף הצליחו השוטרים לאתר את החשוד – תושב אשדוד כבן 41 בבית חברו בעיר כשהם ביחד עם הקורבן כאשר היא סובלת מחבלות רבות וקשות בפניה. כתוצאה מהתקיפה ומהשברים בפניה עדיין מאושפזת הקורבן – תיירת מאוקראינה בשנות ה 30 לחייה במרכז הרפואי בלינסון בפ"ת.

מאז הוארך מעצר החשוד מעת לעת וכעת הגישה נגדו שלוחת התביעות במחוז מרכז של משטרת ישראל כתב אישום חמור בגין המיוחס לו.


משרד עורך דין תעבורה – פלילי אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות