"מכה אנושה לכנופיית הפשע מהצפון"- כשניים וחצי מיליון במזומן הוחרמו

מעל 2.5 מיליון ש"ח במזומן נתפסו של "על חם", לפני שהולבנו, ע"י שוטרי מחוז צפון ולוחמי מג"ב צפון בפשיטה על עסק שעל פי החשד שימש להלבנת הון שמקרו בפעילות פלילית, סחיטת בעלי עסקים וסחר באמל"ח שבוצעו על יד כנופיית פשע מהעיר שפרעם.

במסגרת המלחמה הבלתי מתפשרת של שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב כנגד כנופיות הפשע ותופעת הפרוטקשן, פשטו הכוחות על עסק לחומרי בניין בעיר שפרעם השייך לתושב המקום, בן 48, אשר עפ"י החשד הינו חבר בכנופיית פשע הפועלת בתחומי פשיעה חמורה רבים באזור הצפון.

במהלך החיפוש הבחינו לוחמי מג"ב בכספת הנמצאת בעסק, לאחר פתיחתה איתרו סכום עתק של 2,649,000 ש"ח במזומן ועוד כסף זר רב שנתפס.

חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית "ארז" במג"ב צפון.

משמר הגבול ומשטרת ישראל פועלים כנגד כנופיות וארגוני פשע בכל הכלים העומדים לרשותה, תוך מתן דגש מיוחד על עבירות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים, אשר מוצאים את עצמם לא רק תחת המעמסה של ניהול עסק עצמאי, אלא גם במצב בו הם ובני משפחותיהם מאוימים ונזקים נגרמים לעסקיהם ורכושם הפרטי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות