תיעוד: נעצר גנב סדרתי של תכשיטים וארנקים מבתי עסק בת"א

תושב לוד תועד במצלמות האבטחה כשהוא מסיח את דעתם של המוכרים וכשהם לא מבחינים בכך, גונב את מרכולתם. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
נעמה כהן |
שעוני רולקס. צילום: דוברות המשטרה

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב לוד, בן 34 , בגין סדרת גניבות של ארנקים ותכשיטים מחנויות בת"א בחודשים האחרונים.

בתיעוד נראה הנאשם מסיח את דעתם של המוכרים וכך מצליח לגנוב.

מכתב האישום עלה כי הנאשם נהג להיכנס לבתי העסק, להסיח את דעתם של בעלי העסק או המוכרים באמתלות שונות ולגנוב תיקים, ארנקים ובהם אלפי שקלים במזומן, גיפטכארד, תעודות, רישיונות, כרטיסי אשראי ותכשיטים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.

באחד המקרים אף ביצע עסקאות בכרטיס אשראי גנוב בסך כולל של אלפי שקלים.

סיבוב "קניות" באלנבי

במסגרת החקירה, הצליחו חוקרי תחנת לב ת"א לקשור את הנאשם לחמישה אירועים בהם גנב מעסקים שונים ברחוב אלנבי, דיזינגוף ובר-כוכבא בת"א.

באחד המקרים ביקש החשוד ממוכרת בחנות תכשיטים להראות לו תכשיטים עבור אמו, ולשקול אותם, ובעת שהמוכרת סובבה את גבה, גנב מחלון התצוגה שרשרת בשווי של 13 אלף שקלים.

בפעם אחרת ביקש לקבוע תור במספרה ברחוב אלנבי בת"א, וכשהבעלים הכינה קפה ניצל זאת וגנב ארנק שהיה מונח על הדלפק.

בפעם נוספת נכנס לספא ביקש להזמין טיפולים ובעת ההמתנה ביקש מהבעלים להכין לו קפה על מנת לגנוב את ארנקה, כך גם בחנות נוספת בה ביקש ממוכרת במקום להראות לו מוצרים, וניצל את הסחת הדעת כדי לגנוב את ארנקה של המוכרת מתיקה.

על פי החשד, טרם מעצרו, צרף החשוד שותפה אשר הסיחה את דעתה של מוכרת כאשר הוא גנב את ארנקה, וביצע שתי משיכות של 5,000 שקלים נוספים באמצעות אשראי שגנב מהארנק.

עם סיומה של החקירה, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל 5 אישומים בעבירות גניבה, נטילת רכיב חיוני באמצעי תשלום ושימוש בו, וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.


משרד עורך דין תעבורה – פלילי אברהם ג'אן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות