מצלמת הדרך תיעדה את הפורץ משתולל בכביש עם רכב גנוב

תושב השטחים, בן 30, נתפס פורץ לרכב וגונב אותו מחניית נכים בראש העין. בהמשך תועד מבצע עבירות תנועה ומסכן נהגים בכביש
נעמה כהן |
נהיגה במהירות מופרזת - ייצוג משפטי משרד עו"ד רוני ברוש
envato

גנבי רכבי, פרט לנזק הכלכלי, גם מסכנים את נוסעי הדרך השונים, כך אפשר לראות מסרטון של מצלמת דרך, שתיעדה את נסיעת הגנב, תושב השטחים, בן 30, מהרגע בו גנב את הרכב מחניית נכה בראש העין עד אשר נתפס.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי, יחידת התביעות שלוחת שרון במחוז המרכז, ביום שישי שעבר, החנה בשעות הבוקר, תושב ראש העין את רכבו בחניית הנכים אשר בבעלותו. כעבור שעה לערך הגיע, תושב השטחים, פרץ את הרכב, הניע ועזב את המקום עם הרכב כשהוא נוהג בו.

בכתב האישום מתואר, כי עשר דקות מאוחר יותר שהגיע את מעבר חוצה שומרון, ממדינת ישראל אל השטחים, הבחינה שוטרת בנאשם כשהוא נוהג ברכב בכביש 5 מזרחה, לכיוון אריאל ואז הנהג החל להימלט שבדרך הוא פוגע בכלי רכב, עולה על אי תנועה ומנגח רכב פלשתינאי ושהגיע הנאשם עם הרכב לכיכר פדואל הסמוכה ליישוב עלי זהב ובסמוך לכניסה לכפר דיק, נכנס הנאשם לכיכר בניגוד לכיוון התנועה.

או אז, הבחין הנאשם שהשער לכפר דיק סגור, עצר את הרכב, פרק ממנו ונמלט רגלית ונעצר.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים, שהגישה פקד נועה שיק מיחידת התביעות מרכז עולה כי לחובת הנאשם 6 הרשעות קודמות בהפרת הכרזת שטח סגור, התחזות בזהות בדויה בפני רשות, ניסיון לשימוש במסמך מזויף וניסיון להתחזות כאדם אחר במטרה להונות וניסיון כניסה שלא כדין לישראל, גניבה ועוד. "המדובר בנאשם שהפר את תנאי השחרור שלו ונכנס לישראל על מנת לבצע עבירות רכוש כנגד אזרחי מדינת ישראל. במעשיו הוכח שלא ניתן לתת בו אמון", נכתב בבקשה על ידי עו"ד שיק.


עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות