תושב יפו הורשע ברצח בנסיבות מחמירות של שתי אחיותיו

שנתיים לאחר שהתנהל בעניינו משפט הרצח, הודה פאדי מאלוק כי גרם למותן של האחיות וטען כי לא היה מודה למעשיו: "יש לי הבזקים ואני זוכר שראיתי סכין"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב, בראשות גלעד נויטל, הרשיע את פאדי מאלוק, תושב תל אביב, בן 28, ברצח בנסיבות מחמירות של שתי אחיותיו חיאת ונורית מאלוק וכן פציעה בנסיבות מחמירות של בן משפחתו לפני כחמש שנים.

על פי כתב האישום שהוגש בין מאלוק לבין האחיות התקיים סכסוך במשך מספר שנים אשר נסוב, בין היתר, על אורחות חייהן של האחיות ואופן גידול ילדיהן, אשר לא נשאו חן בעיניו.

ביום האירוע בחודש יוני 2018, השכימו אמו ואחיו של מאלוק, לאכול לפני כניסת הצום ביומו הראשון של חודש הרמדאן.

לאחר הסעודה נטל הנאשם מהמטבח סכין וניגש למיטתה של חאית, והחל לדקור אותה בצווארה, בפניה ובזרועה. הוא המשיך לדקור אותה גם לאחר שנפלה על הרצפה.

בשלב זה הסיטו אחיו את הווילון המפריד בין מיטתם למיטתה והחלו לצעוק ולהפציר בו שיחדול ממעשיו.

מאלוק התעלם מהצעקות, פנה לחדרה של נורית, ניגש אליה ודקר אותה בצווארה, בחזרה, בבטנה ובגפיה העליונים.

אמו של הנאשם, שישנה בסמוך לנורית, התעוררה והחלה לצעוק שיחדל ממעשיו. הוא התעלם מצעקותיה והמשיך לדקור את האחות תוך שהוא צועק: "תמותי, תמותי…".

"יש לי הבזקים"

לאחר הרצח הוא הוא ביצע שיחת טלפון למוקד החירום של המשטרה, שם התדווה כי ביצע את הרצח, וקרא למוקדנית להזעיק שוטרים במהירות למקום.

המוקדנית, המשיכה בשיחה עם החשוד, קיבלה ממנו פרטים מדויקים לגבי הכתובת בה בוצע רצח.

היא שלחה למקום ניידת משטרתית ובמקביל המשיכה בשיחה בה התוודה באוזניה שרצח את אחיותיו באמצעות סכין ושיסף את גרונן בזמן שישנו.

לאחר שנתיים של משפט, בו נשמעו כבר רוב העדים, החליט פאדי מאלוק להודות ברצח, אולם חזר בו, בעדותו לפני כשנתיים הוא סיפר כי הוא לא זוכר מה קרה באותו יום. "השתמשתי בסמים שהיו לי במגירה והתעוררתי בתחנה המשטרה עם דם. ראיתי את עורך דיני שם. יש לי הבזקים ואני זוכר שראיתי את אחי הקטן עם הסכין. לא תכננתי את זה", אמר מאלוק בעדותו.

הרכב השופטים בראשות אב בית הדין גלעד נויטל, הרשיעו אותו ברצח הכפול וגזר דינו ינתן במועד מאוחר יותר.


לצפייה ודירוג כבוד השופט גלעד נויטל


עו"ד חיים אומסי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות